ناظری منتشر کن 🥺
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظری منتشر کن 🥺
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه میخوای زبان کرهای رو قورت بدی اونم رایگان..
فقط کافیه فالوم کنی•-•🧺💓
صفر تا صد زبان کرهای داخل همین پیج گذاشته میشه^-^🥡🤍
ساری بابت تبلیغ:>🩰💕
میشه پین شم؟🥺🎐
تست رو من بررسی کردم 🍓
در انتظار پین 😐
عالی بود 💜🖤
میانگرام ولی بیشتر درونگرام
خیلی حق بود
مخصوصا با گوشی حرف زدن همیشه به زور به میدن که تو بردار یکم حرف بزن . خیلی رو مخمه
واقعا حقه. من میانگرام. ولی بیشتر درونگرام تا برونگرا.
خیلی قشنگ توصیفش کردی. 💜
برونگرام 🤝 یاح یاح😂🗿
می تو
میانگرام ولی بیشتر درونگرا..
البته برونگراهم هستم ولیی واقعا حقق
خودم درونگرا نیستم ولی دوستم هس برا همین خوندم جالب بود ولی تا حالا خودم اینا را بهش نگفتم :)
پس دوست خیلی خوبی هستی
مرسی:)
خیلی زیاد میگن مردم ولی نمیدونم چه حرفی رو کجا بزنن کدوم حرفا رو کجا نزنن