6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همه چی خوبه تا وقتی پسر باشی من پسرم قدم کوتاهه مگه کسی مونده که مسخرم نکرده باشه قدم۱۵۶ سنم ۱۵
منم 12سالمه و خیلی قد کوتاهم تو مدرسمون همممه ازم بلند ترن
و منی که ۱۱ سالمه و قدم ۱۶۵ هست😐
نگران نباشین قد بلندی هم بدی های خودشو داره😐
ععییی
من ۱۲ سالمه قدم ۱۶۰
من خودم متوسطم نه بلد نه کوتاه ولی کل بچه های مدرسه ، خانواده ، محله و کسایی کخ منو میشناسن منو میدونن من آدم شوخیم حتی با چیزی که وجود نداره هم شوخی میکنم با کسی اول دوست میشم بهش میگم که من شوخم تا از شوخیام ناراحت نشه
اها
والا از قد بلندی من تنها چیزی ک نصیبم شده اینه که صدام کنن درخت😐💔
خیلی تاثیر گذاره😑
من ۹ روز دیگه ۱۲ سالم میشه قدم ۱۴۵ عه🥲
وای مبارکه
من فک کنم عادی باشم160نه؟
چند سالته من 11 سالمه قدم 165
چیه خو پسرم
معمولا قد پسرا بیشتر قد دختراس 😐✍️
من20روز دیگه 16ساله میشم قدت ماشالا خوبه خدا زیادش کنه💜
اره این عادیه
💜🫂
قربونت بشم💜💜🫂
😁🥰
میشه لطفا برین تست جدیم خواهش میکنم 😚😇🥺
تو مدرسه بهم میگن وای چه قد بلدی ولی وقتی کفشمو در بیارم اونا از من بلند ترن 😐😐😭
اها