4 سال پیش 6 اسلاید 425 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (86)
  • پشماممم چقد زیاد😐😂

  • استرالیا، فرانسه‌ و کره جنوبی

  • من اهل کانادا استم اینجا ساعت مانند استرالیا و امریکا است❤️

    • عاها ک اینطور
      سگ در سگ

    • چرا اینجوری مسج میدی بخاطر غربی بودنم اگر بخاطر اهل غربم ببخشید دست خودم نیست

    • عزیزم اگه نژاد پرستی میکنی هیچ ضرور نیست مسج بدی

    • 😐😐جدی جدی الان اونجایی

    • اره😊

  • زیاده خو ولی کره
    وقتی انقد طولانیه مدرسه حتمن زنگ تفریحم بیشتر داره یا کلن بهرحال هش ساعتشو تقریبن مدرسه ایم بعدم گم میشیم میریم کنسرت دیگه
    می ارزه🗿💜

    • اره بابا مثل ما زنگ تفریحاشون 5 دیقه ای نیس ک 😂

  • مدرسه من ۸ساعت۵۰ دقیقه و دیگه ۹ ساعته هست😐😐😐😐😐😐😐😐

  • کزه 24 ساعته هم باشه من میرم 😐🏃‍♀️

  • پشمامممممم

  • های کیوت💜
    من یه تازه واردم تو تستچی👈🏻👉🏻
    و دلم میخواد یه خانواده بزرگ داشته باشم💫
    کمکم میکنی صدوپنجاه شم؟🥺
    تا صدوپنجاه تایی شدنم بک میدم🤚🏼💕
    ____________________________________________
    ببخشید بابت تبلیغ🥺🪄ناراحت شدی پاک کن🖤
    راستی فالوت کردم بک بده🙂
    ادمین ژون پین میکنی؟📍🥺

  • فالوم کنید بک میدم:)🐼💜
    فالوم کنید بک میدم:)☃️🌿
    فالوم کنید بک میدم:)🐇🌸
    فالوم کنید بک میدم:)🐇💕
    فالوم کنید بک میدم:)🐈💕
    ادمین میشه پین شم؟🙃🌷

  • بخدا ما از ساعت ۸میریم تا 12ونیم انگار یه شبانه روز رفتیم حالا بخوایم 9 ساعت بمونیم بسم الا قدر مدرسه های ایرانی رو بدونین😂🤣

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.