چنتا کار ک تو تابستون باید تلافی کنیم و انجام بدیم😌🍹ناظرا لطفا منتشر کنین.شخصیش نکنین بخدا چیزه بدی نیس
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چنتا کار ک تو تابستون باید تلافی کنیم و انجام بدیم😌🍹ناظرا لطفا منتشر کنین.شخصیش نکنین بخدا چیزه بدی نیس
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ادمین خوشگل 💜❤
من کیم سوآ هستم به حواستون خیلی نیاز دارم 😭
و کم فن دارم 💜❤میشه فنم شی 💜❤
و تو مسابقه ی ماما کاربر (کمپانیSB) بهم رای بدی لطفا 😭💜❤
های کیوتم •-• 🙇🏻♀️💕
ما کمپانی s. n هستیم و تاز کاریم •-•🧚🏻♀️
ما ب ایدل نیاز داریم ایدل هامون •-•❄
رو خعلی دوص داریم اگه •-•🌸
دوص دالی ایدل بشی کمپانی sn •-•🧖🏻♀️
ما حقوق هم می دیم •-• 💕
هرچی معروف تر حقوق بیشتر •-•🎻
🧚🏻♀️ـــــــــــــــ🧚🏻♀️ــــــــــ🧚🏻♀️ـــــــــ🧚🏻♀️
هیچ کدوم نشد چون(:
دفتر کتابمو باید بدم ینفر🤝⚰🗣
مامانم نمی زاره برم پیششون و اگه هم بزاره بس فرند ندارم🗣💔🙂
فامیلامون که هیچی بس فرندم ک گفتم🗣🗿💔
باید بزن زبان 🗿sht🗣
ساحل و مسافرتم نمیشه بخاطر کار بابام🤝⚰💔🙂
بمب خنثا شد🖤🙂
الهی بمیرم برات🥺
🙂💔
گایز من تازه اومدم تستچی خوشحال میشم فالوم کنین :)
و اینکه اسمی هم از امتحانات نمیاریم🤩🤩🤩🤩بخاطر این یکی خیلیییییی خوشحالم🤩🤩🤩🤩
فالویی بفالو