4 سال پیش 6 اسلاید 913 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • صد تاییم کنین به شهلا بک میدم🦕🌸☕
    صد تاییم کنین به شهلا بک میدم🦕🌸☕
    صد تاییم کنین به شهلا بک میدم🦕🌸☕
    صد تاییم کنین به شهلا بک میدم🦕🌸☕
    صد تاییم کنین به شهلا بک میدم🦕🌸☕
    صد تاییم کنین به شهلا بک میدم🦕🌸☕
    پین شم؟:)
    ______
    تستت هم عاولی بود لایک شد😔🌸
    همرو میدونستم💜

  • چقدر بخواطر اینکه نامجون ابروم رو شیو نکنه در خوندم😑💔

    • نخونده بودی هم نامجون از کجا میخواست بیاد ابروهاتو بزنه😂😂

    • راست میگی ها😑

  • بل بل یکی از علائم فیک ساب و فیک خوندن:/

  • ولی من بخاطر نامجون همه امتحانامو ۲۰ گرفتم نمیشه..ینی همش الکی بود؟خدایا مرا نجات ده...😐

  • من سر حرف جین کلی عر زدم ینی چی فیک بوده:( چیزی از هارتم باقی نموند برای حرف نامی هم کلی دل خوش کرده بودم💔هعییی

    • حق لعنتییییی وای خدایا

  • هعی منی که سر اون جمله جین سه روز گریه کردم نگو جین نگفته بودددددد😭😭😭😭

  • نه آخریه ویدیوش هستا=/
    حتی ریش تراش دستشه=/

  • ولی من حاضرم نامجون همچین بلایی سرم بیاره نامجون باشه هرکاری میخواد بکنه مشکلی نیس😕😄

    • منم :~

    • منمممممممممممممممممممممممممممممم
      نامی بیا من آمادم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
      عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر🥲🥲🥲
      من رو نامی بدجور کراشم سمته بچه ی من کسی نره😐😐😐 (شوخی کردم به دل نگیرید💜)

    • بله معلومه خیلی کراشی😂

    • خدایااااا مگه خودت چند سالته که بچت ۲۷ سالشهههههه

    • می تو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.