6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میدونی چیه؟😹💜من قبل ازین که تی اکس تی دبیو کنه فنشون شدم🗿🍐(موآ وارد میشوددد😐)تی اکس تی اولین گروهی بود که قبل دبیو فنش شدم
ولی اولین گروهی که فنش شدم بی تی اس بود اما وقتی تازه دبیو کرده بودن من 5 سالم بود🌸😐
من فن بی تی اسم بایسم شوگا و جیهوپ
فن تی اکس تی ام بایسم بومگیو
فن استری کیدزم بایسم هیونجین و فیلیکس
فن استرو ام بایسم راکی و چا اون وو
فن اورگلو ام بایسم شیهیون
فن توایسم بایسم سانا
ج چ:آره درسته
حیح مرسی🗿🎉
ج چ . موا واسه مامامو هست تی اکس تی رو نمیدونم
😐 اووو چون یه جا خوندم که به فن های تی اکس تی مو آ میگن😐💔
راستی مو آ واس مامامو نیست من رفتم هزار بار تو هر جا رفتم نوشته بود فن تی اکس تی مو آ عه😐💜
اع من نمودونم
ااا اره واسه اونا مومو بوددد
اله😐🎈
راستی باز پروفایلمو عوض کردم کردنش تف ممد گمم نکن😐💔
جرررر🤣🤣🤣🤣🤣 روز به روز سم تر میشیی
هعی 😐💔🚬
من تو ام یا تو منی ؟؟
نمد 😐
تو منییی یا من توم
تو منی هردو همیمممم😐🍭💜