4 سال پیش 6 اسلاید 225 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • میدونی چیه؟😹💜من قبل ازین که تی اکس تی دبیو کنه فنشون شدم🗿🍐(موآ وارد میشوددد😐)تی اکس تی اولین گروهی بود که قبل دبیو فنش شدم
    ولی اولین گروهی که فنش شدم بی تی اس بود اما وقتی تازه دبیو کرده بودن من 5 سالم بود🌸😐

    • من فن بی تی اسم بایسم شوگا و جیهوپ
      فن تی اکس تی ام بایسم بومگیو
      فن استری کیدزم بایسم هیونجین و فیلیکس
      فن استرو ام بایسم راکی و چا اون وو
      فن اورگلو ام بایسم شیهیون
      فن توایسم بایسم سانا

  • ج چ:آره درسته

  • ج چ . موا واسه مامامو هست تی اکس تی رو نمیدونم

    • 😐 اووو چون یه جا خوندم که به فن های تی اکس تی مو آ میگن😐💔

    • راستی مو آ واس مامامو نیست من رفتم هزار بار تو هر جا رفتم نوشته بود فن تی اکس تی مو آ عه😐💜

    • اع من نمودونم

    • ااا اره واسه اونا مومو بوددد

    • اله😐🎈

    • راستی باز پروفایلمو عوض کردم کردنش تف ممد گمم نکن😐💔

    • جرررر🤣🤣🤣🤣🤣 روز به روز سم تر میشیی

    • هعی 😐💔🚬

  • من تو ام یا تو منی ؟؟

  • تو منییی یا من توم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.