لایک؟
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس 3 و 5
دوسدارم تیز باشم و هرجامم زخم بشه لیسش میزنم با لذت
هق ولی قبول نی خون خوشمزس
من همه رو دارم به جز آخری🧛♀️
دقیا تیز ندوس
جووووووووونننننننننننن خخخخووووونننننننننننننننننننن
بریدکنارکه خونیی نشی
😐😐😐😹😹😹😹
ازن تم و مزه خ، ون خوشم نمیاد ولی بقیش یس
خب بنده هم همینطور 😐ولی تاحالا خون نخوردم😂😂😂
اره من فقط خون دندونم رو وقتی کشیدم یکم مزه کردم
منم ولی مزه عه چجوری بگم خب ایندفعه وقتی دستم خون اومد میچشم
خون مزه ی ترش و شیرینی داره ولی حالا به دی ان ای اون فرد هم بستگی داره
خوناشامم
آفلین
جدی اعتراف میکنم.من واقعا خوناشامم😑😂💔
نهه منو نقول
خودم اعتراف میکنم که یه خون اشامم ... 👹👹👹
آفرین 🌝🌚
پس زود از جلو چشمم دور شید تا بهتون حمله نشده 😂
فک کنم هستم🐛😐
ممنان از کامنتت 🌚🌚