سلیوم😐کمی نبودم اما از اروز فعالیت میدارم😐
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلیوم😐کمی نبودم اما از اروز فعالیت میدارم😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میدونستی وقتی ی وای فای تعجب میکنه چی میگه؟ حاجی حجمام😂💔یاع یاع یاع
اگه این کامنت رو زیر تستت دیدی یعنی تستت عالیه🐼🗿
ادمین پین کن بوخودا نمیمیری🐼🗿
توکیو
جچ:ترس
زویا در قبول میکنم😐حتی نمیشناسمش هعی😐💔😹
ج چ: ترس و غم...
کرولاین بود کاشکی ربکا عم بود من میشدم ربکا... کاشکی پسر بودم الایژا میشدم... کراش شم روش بدجورررررررررررررررررررررررر...:'(
سلم:/
اگوست دى نياز ب كمك داره داچ:/
بفالوش:/
هركى اين كامنتو ميبينه بفالوعه بچم و:/
آگوستدی✌
جچ درد و غم
اره اینا خیلی بدن🙂
🥴🥴
ترس
کی میخواد ترس داشته باشه😐
توکیو در خانه کاغذی😐😂✋🏻
من رو توکیو کراش دارم😐
دنریس:)
ج چ:۲ عشق عشقم ینو درده دیه:]
:)))