لایک و کامنت و فالو فراموش نشه ماه من🌚🖤
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک و کامنت و فالو فراموش نشه ماه من🌚🖤
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تا600تاییشدنمبکمیدم3>🤎☕✨
تا600تاییشدنمبکمیدم3>🤎☕✨
تا600تاییشدنمبکمیدم3>🤎☕✨
تا600تاییشدنمبکمیدم3>🤎☕✨
تا600تاییشدنمبکمیدم3>🤎☕✨
-----------------
جچ:گریهمیکنم.
مایلبپینپلیز؟!☕
فالوم کنید بک میدم:)🐼💜
فالوم کنید بک میدم:)☃️🌿
فالوم کنید بک میدم:)🐇🌸
فالوم کنید بک میدم:)🐇💕
فالوم کنید بک میدم:)🐈💕
ادمین میشه پین شم؟🙃🌷
گریه میکنم🥲
عر میزنم/:
عالیه😐🤣
می تو
یا گریه میکنم ،یا انیمه میبینم📽️ یا آهنگ گوش میدم🎧🎤،بعضی وقت ها هم فقط نیاز دارم تنها باشم🧸🧸
😍👌🏻
وقتی مردن یه حس عذاب وجدانی می گیرید که دلتون می خواد یه لحظه زنده شن فقط بزنن تو کله تون ولی زنده شن🌚
وای آره
می خواید خدایی نکرده بمیرن که قدرشونو بدونین؟
آره واقعا پدر و مادر نعمت خیییلی بزرگیه
ج چ:با بابام حرف می زنم،مامانمو بغل می کنم
آخه چجوری می تونید به این فرشته های زمینی نه بگید
چقد خوووب. خب اما خیلیا با پدر مادرشون راحت نیستن
ج چ : وقتی ناراحتم یا کنسرت بی تی اس می بینم یا موزیکشون و گوش می کنم یا میکس هاشون و طنز هاشون رو
عا😍
جچ: قهوه میخورم، یا داستان مینویسم، یا درس میخونم، یا میخوابم....بستگی به ناراحتیه داره🙂
آره دقیقا بستگی داره