4 سال پیش 20 اسلاید 1,883 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • من زمانی کهتازه اول ابتدایی بودم گفته بودن که میخوایم بوفه بیاریم مدرسه الانم که پنجمم هنوز هیچی به هیچی کسایی که نمیتونن از خونشون خوراکی بیارن به عر دلیلی تو مدرسه گشنگی میکشن زنگمونم که اصن اونقدری نیس که وقت بازی داشته باشیم معلممونم نمیزاره وسط کلاس بریم سرویس میگف زنگ تفریح میرفتی زنگمونم 5 دی

  • تو مدرسه ایران همه حق دارن هم رو قضاوت کنن 💔
    دوست بیچاره من به خاطر اینکه یکی از بچه ها بهش گفت تو زشتی ماسکش رو نمیاره و همیشه تنها غذا میخوره 🥺

  • عالی بود لایک -💔

  • چهارمم بهمون میگفتن تو ژاپن خدشون مدرسه رو تمیز میکنن شما هم باید خدتون حیاط مدرسه رو جارو کنین🥲😐

  • اینقدر حق بود گریم گرفت😢💔
    نمیدونم چرا هنوز دارن بچه به دنیا میارن
    همه ماها زجر این دنیا رو کشیدیم
    میخایم یکی دیگه رو هم قربانی کنیم؟

  • خیلی موافقم 💕

  • اگه بهمون غذای مجانی بدنم بد مزس😐مدرسه من وقتی سال های اول ابتدایی بودم گفتن فردا آش دوغ میپزیم فرداش رفتیم دیدیم پولیه🥲

  • اره بخدا موافقم

  • 👏🏻👏🏻👏🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.