4 سال پیش 11 اسلاید 215 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (9)
  • اوسی خودم یه جورایی شکل توایلایت هست😐

  • عالی اجی عشقم💓

  • اوسین خخعععلییی گشنگهههه😍💜💜💜💜

  • من یک جورایی برونی جدید بیدم🤲🗿
    گوشیم انقد پره که بعضی موقع ها هنگ میکنه🤲🗿
    خودمم یک اوسی برای هر کااارتووونییی داااارم🤲🗿
    اوسیم خودم آم....
    رنگش زرده و موهاشم صورتیه🤲🗿موهاشو یک جور عجیبی بافته🤲🗿و اگه بخوام بگم پونی خودم یکی از روح های عنصر های مخفیه🤲🗿....
    اسمشم... آمداریا🤲🗿

  • میگم آجی نظراتت توی ت:س:ت اگه پونی ها الیکورن بودن رو پا:ک کن تا اون ه:ی:ت:ر:ه گ:زا:ر:ش نداده اکتو
    بخدا شاید ی وقت اکمون پ:ر:ی:د

  • منم برونیم ^-^ و افتخار میکنم که هستم
    خب ی معرفی کوچیک از اوسیم : رنگ چشم = سبز آبی
    رنگ پوست = آبی کیوت مارک= ی رنگین کمونه معمولی فقط به جای ابر دوتا قلب داره ❤❤ نام= رینبوهارت راستی ادمین آجی میشی ؟•^•🧋🍭🦄

  • چه اوسی گشنگی

  • عااااولی
    چه اوسیه نازی داری آجی😍💜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.