4 سال پیش 5 اسلاید 994 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • خیلی زیبا بودن

  • خیلی عالی بود من از ۵ سالگیم نقاشی شروع کردم ولی هنوز نمیتونم چهره بکشم ی سری کاراکتر و اینجور چیزا میکشم میخوام ی تست از نقاشی هام بسازم ولی نمیدونم هنوز ۲ دلم

  • من رنگ روغن کار میکنم از طراحی چیز خاصی نمیدونم ولی فکر کنن یه تازه کاری ولی واقعااااا خیلییی خوب بودن😐😂😂

  • اکثرا گفتید نقاشی آخر👀
    نقاشی آخری ترکیب مداد و راپید بود

  • از آخریه خوشم اومد خوشگل بود

  • واااو خيلى عااالينن😍
    فقط سومى يكم بد شده اص ٤ ك نگممم برااااتتتتت خيييللليييى قشششننننگ بووددد

  • بد نبود اما نقاشیه سیاه قلم رو باید یواش یواش یاد بگیری بنظر من میتونی بهتر باشی ولی نقاش آخری جلوه ی بیشتری داشت

    • 🖒🖒

  • خوبن آفرین-!مطمئن باش اگه تلاشت و بکنی پیشرفت میکنی و بهتر میشی(نمیگم نقاشیات بدن صرفا جهت انگیزه دادن)من خودم قبلا ادیتام اصن افتضاح بودن..ولی خب یه مدت تلاشم و بیشتر کردم و الان جزو ده نفر ادیتور برتر مدرسمونم:)تعریف از خود نبود گفتم که گفته باشم با تلاش به هرجایی که بخوای میرسی:)فایتینگ🌿💕

  • کار با قلم سیاه سخته
    کم کم شروع کن یهو شروع کنی قائده ها رو یاد نمیگیری

  • نقاشی هات عالییییییی‌ بود 😍
    منم امروز پارت پنج نقاشی هامو گذاشتم اگه دوست داشتی برو ببین
    ولی نقاشی هات واقعا قشنگن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.