4 سال پیش 6 اسلاید 419 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • بیاین به ممد بگیم یه قسمت به اسم ایدل ها و کمپانی ها درست کنه و توی موضوع تست یه ایدل/کمپانی درست کنه
    اینجوری این تستا میرن توی اون صفحه اصلی که قسمت ایدلا و کمپانیاست و اکشون نمیپره و دیگه مشکلی پیش نمیاد^^
    ______**"**__________
    لطفا کپی کنید
    لطفا پین شه

  • 😂😂😂😂

  • گرمی دیگه برای ما عادی شده داداش
    داریم میریم مسافرت عشق و حال کنیم سر راهمون یه گرمی هم میریم شرکت میکنیم😎😹
    پرفکت عاجو🍇

    • جررررر 😂😂😂
      تنک🌚💕

    • 😹🌸

    • بی‌تی‌اس به طور کامل و از هر نظری لیاقت گرفتن هردو گرمی رو داشت ولی امان از نژاد پرستی:)
      ما کاملا لیاقت داشتیم دوست عزیز:)
      دینامت که اومد کل رکوردای دنیا رو زد
      و بعدش باتر اومد و رکوردای دینامتو زد
      این دوتا آهنگ لایقترین ها بودن و کلی هم مدرک وجود داره⁦(^^)⁩

  • ببخشید جدی نمیدونستم😔کیوتام

  • کایوتام 💖💖💖💖💖💖💜💜💜💜💜🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥❤❤❤❤❤❤❤

  • تا¹⁰⁰تایی‌شدنم‌بک‌میدم^^!🤸‍♀️🌰💕
    تا¹⁰⁰تایی‌شدنم‌بک‌میدم^^!🤸‍♀️🌰💕
    تا¹⁰⁰تایی‌شدنم‌بک‌میدم^^!🤸‍♀️🌰💕
    تا¹⁰⁰تایی‌شدنم‌بک‌میدم^^!🤸‍♀️🌰💕
    تا¹⁰⁰تایی‌شدنم‌بک‌میدم^^!🤸‍♀️🌰💕
    ــــــــــــــ
    صارری‌بابت‌تبلیغ‌زیرتصت‌خشگلت:]🧤🍶🌸

  • این عالی بود😹😐🗿

  • فقط چیزی که بنظرت باحال بود منتشر کردی!مدرک:مراسم گرمی زنده بوده‌وBTSهم توش حضور داشته.جونگکوک اگه داشته لایو میگرفته چطور توی گرمی حضور داشته‌؟دوازده میلیونی که داشتن توی اینستا گرمی رو میدیدن،چندینتا حضور داشتن‌و چندیدنتا از تلوزیون نگاه میکردن.امسال خیلیا بودن که نگرفتن مثل بیلی پس مسلمه BTS نمیگ

    • این مال امسال نیس اون لایو جونگکوک هم دو سه روز قبل گرمی بود

  • های‌عانجلم•-•💕
    ماگروه‌دریم‌گرلز‌هصدیم‌•-•🫧
    با⁵عضوکیوط‌وصافت•-•🍓
    آچا‌لاولی•-•🍭
    مینصولاولی•-•💖
    میون‌لاولی•-•☁
    جیصولاولی•-•🫧
    پاری‌لاولی•-•☘️
    بیوی‌همه‌ی‌ما‌توی‌¹تصت‌خلاصه‌شدع•-•⛓️
    ولی‌شخصی‌شد•-•💔
    اصم‌فندوم‌مادریم‌لاوهصت•-•🌸
    دریم‌لاو‌مامیشی؟!💎
    ------------
    صاری‌بابت‌تبلیغ•-•🍓

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.