خب ادمین عسل هستم اومدم راجب خبر جدید ماه من حرف بزنم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب ادمین عسل هستم اومدم راجب خبر جدید ماه من حرف بزنم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
این عالیههه ولی مامیم لجه تصمیم نداره تابستون برام نت بزنه:/🥺
اینم شانس ماس:)🤝😐🙂
چرااااا🥺🥺
سویی یادته بهم قول دادی یه تک پارتی طولانییییی مینویسی🙁
بله بله بزار امتحانامو اوک کنم حتمااااا مینویسم ی دونه طولانی که بیشتی ی ۴ ساعتی پاش🤣🤣
جيييستى ميددووونم هستتتتى فقققد بهتتت ميگمممم فررررردااا ببييياام بببينننممم پى امتتتت نيومدههههه جرواجرتتتت مسكنممممم اشغااااللل بيى فاانووس🌚💕
😹😹😹😹😹
راستى سويون من كيبوردم ژ نداره بايد چ كنم؟
خیلی سگی داشتمباور میکردم اگر ژ نداره پ چطور نوشتیش سگگگگ
#هيئت-ايسگا-كنندگان😹😹😹
جيستى هست ول جوابمونو نميده
پ حدقل توعه ميمون عاشق لى احساس و بزارررررر
گذاشتممنتشر نمیشهههه
وااااااا🕶
بخدا همش تو برسیه حالا بزار اسمشو تغییر بدم شاید بیاد
عههه
مبنطخظسخسعمسصعس
سويى بدبخ شدمم🤧😹💔
شارژرم پوووكيد🌚💔
يك ساله اين گوشى و دارم تا الان ٤ تا شارژر خراب كررردم
ب مامان بابام قول دادم اخريه
كلن از ديروز خاااموش شددد واس همين نبودم الان خونه مادر بزرگمم شانس اوردم مادر بزرگمم گوشيش اپله
شنبه باشگاه دارم ميتونم با مامانم ى ديقه بخرم
مامانم چيزى نميگه😹پولام ب باد رف
😹😹😹😹
منم دوتا خراب کردم
چرااا ميخخنديييى بييشوور تااازه معلوممم نى بزاررههه بخرررم يااا نهههه😭😹
هعى دنيااا😔😹شارژر اپل خيلى چسيه🗿💔
میخرههههه اولا غر میزنن بعد من خودم شارژم یبارخراب شد بابام برام گرف بار بعدی خراب شد عسل برامگرف🤣🤣🤣
جرررر عسسسللل😹😹😹😹
راستشو بخاو هنوز بهش نگفتم 🌚😹
🤣🤣🤣
اره تازه منو عسل ی مانتو ستم داریم🤣🤣
🤣
یعنی عاشق بی احساسم بعد امتحانات تموم میکنی:(؟
عاشق بی احساس تمومه قربونت ولی منتشر نمیشه همش توی بررسیه 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
🥲🥲🥲💔
سویون پارت بعدی عاشق بی احساس رو چرا نمیزاری..؟! ☹️
بخدا این دهمین باره میزارم منتشر نمیشه همش تو بررسیه
چه خوب 😁