4 سال پیش 9 اسلاید 281 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • فقط لی میدونستم

  • چن و بکهیون رو میدونستم .
    سهون نه شاهزادست نه پادشاه خود خود خداست😎من شوهرمو میشناسم هر سوالی دربارش داشتید بیاید پیش خودم 🙂🤗

  • آبجی برگشتن حنجره طلایی و کینگ وکالمون مبارک😍😍😍😍🥰🥰🤩❤️😭💖♥️🌹باورم نمیشه بلاخره جونگده هم برگشت😭😭😭چهارمین سربازمون هم پس گرفتیم🥺😭🌹♥️💖🤩🥰انشالا چانیول و بکهیون و هم به زودی برگردن🥺😭🌹♥️💖شدیدا منتظر یه عکس و یه آپدیت از جونگده ام😭😭😭🥺🥺🥰🤩🙃

    • سلامممم
      همچنین بخدا من دیشب بخاطر شب قدر و برگشتن چن ندونستم باید بخنده ام یا گریه کنم 😢😂
      فقط منتظرم به عنوان سوپرایز بیاد لایو ۵ نفره یعنی میشهههه اما اگه فقط یه درصد احتمال این باشه لایو را از دست بدم دیگه ادم سابق نمیشم مخصوصا اگه بخاطر مدرسه باشه 😭😁💖

    • وای آره من شنیدم چون این هفته نردبان اکسو پخش نمیشه می‌خوان توی یوتیوب لایو بزارن خداکنه توی لایوش چن هم بیاد😥😥😍🙂😭💔🗿اما یه خبر خیلی خوب قراره چند روز دیگه که گروه های اس ام توی توکیو کنسرت دارن از اکسو قراره چن و سوهو و کای برن اجرا کنن🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍همین چند ساعت پیش این خبر اومد

  • همشون 🥰
    عالی بود💜

    • ممنون
      عکس کرا.ش من روی پروفت چیکار میکنه 😂💜

    • 😂😂😂
      همینطوری گذاشتم😹

  • جونگده : پادشاه ost کیدراما _ حنجر طلایی _ دوست پسر فن ها....😍💖❤️ به چانیول فکرکنم آیدل ملی هم میگن😁🤭😍💖 البته لقب هاشون زیاد بود یادم نمیاد رندوم گفتم😂😂😂😂🚶🚶🚶😐😐

  • خیلی خوب بود آجی عالی بود اصلا❤️🥺💖👍 اما بزار منم کاملش کنم😂😂🚶🚶 به کای میگن پسر گوچی _ آیدل آیدل ها _ عشق اول آسیا _ الهه دنس.....💖❤️به کیونگسو میگن : گانگستر وکالیست _ بهترین آیدل بازیگر😍💖❤️🥺 به شیومین میگن : پادشاه سولداوت....😍💖 سوهو : پادشاه چهره😍💖 سهون : شاهزاده آسیا _ پسر کره _🥺❤

  • گشنگ بید💜

  • همشووو🥺😹🌙!

  • عانیونگ لاولی💕
    ما 𝐝𝐞𝐯𝐢𝐥 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬 هستیم
    متشکل شده از⁴ممبر کیوت^^
    به نیم های:
    ایصوک
    می‌یونگ
    هایمین
    صامی
    نیم فندوممون𝐝𝐞𝐯𝐢𝐥عه
    خوشحال میشیم فنمون بشی و ازمون حمایت کنی🥺
    ꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚
    صاری بابت کام تبلیغاتی💔
    اگه خواستی پاکش کن

  • صل‌عانجلم^^🎶🌸
    امیدوارم‌حالت‌گود‌باشه:)🍪🌸
    من‌ینی‌یونی‌ب‌حمایتت‌احتیاج‌درم!🍧🌸
    من‌یه‌صولولیسم‌اسمم:
    [𝒴𝑜𝓃𝓋𝑜𝑜•-•🍉💕‌‌]
    عستش•-•🍓🌸
    تازه‌دبیو‌کردم‌تو‌کم-پانی  𝚈𝚃•-•🍰‌ 🍫🌸
    ب‌فندومم‌میگم‌نورلند♡🐾🌸
    خوشحال‌موشم‌نورلندم‌بشیح-!🎀🌸
    لاوم‌فنم‌میشی؟!🦋🌸
    ____•____•____•____•____•
    ساری‌بابت‌تبلیغ

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.