4 سال پیش 8 اسلاید 565 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (100)
  • هایی سوییتم
    من میخوام یه گروه ۶ نفره به اسم ᴰⁱᵃᵐᵒⁿᵈ تشکیل بدم .. ولی به یه نفر نیاز دارم تا اعضا کامل بشن .. می تونی عضو بشی ؟
    میشه پین کنی ؟

  • وای..
    یاد ی سال پیش ک تازع کیپاپر شدع بودم افتادم
    هر روز همین حرفارو بم میزدن..:)

  • مامان‌من‌مشکلی‌ندره‌... 💔
    ولی‌بابام...💔
    همین‌چن‌ماه‌پیش‌عکساشونو‌پاکید‌... 💔
    از‌اون‌موقع‌ب‌بعد‌هیچوقت‌باهاشون‌حال‌نکردم... 💔

  • سلام‌گایز‌ما‌هارت‌هستیم•-•🦢🌿
    زمان‌کمی‌داریم‌لطفا‌سریع‌بعمون‌رای‌بدید•-•🦋🌧️
    مراسم‌ماما‌هست‌تو‌اک‌کاربر‌🖤🔗Voilt
    ممنون‌رای‌دادید‌بگید‌فالوتون‌کنیم:]!
    ---------------------------
    با‌کامنت‌مشکلی‌دارید‌حذفش‌کنید!•-•💕🌿

  • عانیوح‌پاصتیلام^^🐾🌸
    ما‌ان‌میکص‌هصتیم‌تشکیل‌شده‌عز‌7دخدر‌کایوت•-•🐾🌸
    جیو🐾🌸
    کیوجین🐾🌸
    بئه🐾🌸
    هه وون🐾🌸
    لیلی🐾🌸
    صولیون🐾🌸
    جینی🌸🐾
    اصم‌فندوم‌'انصور'عه‌خوشحال‌میشم‌فنمون‌شید^^!🐾🌸
    ''''''''''''''🌸''''''''''''''''
    و‌صاری‌بابت‌تبلیغ:)🌸🧤

  • عنیوهاسیوو•-•🧚🏻‍♀️💕
    من‌جیوو‌عم:))🧘🏻‍♀️🌸
    ی‌صولوییست‌تازه‌کار..🦢🌿
    و‌به‌حمایت‌احتیاج‌درم^^🌳💕
    به‌فنام‌لاولی‌میگم:]🥚🌸
    لاولی‌موشی؟!🥺🌻
    ادمین‌ببخشید‌..اگ‌‌مشکل‌دری‌کامو‌بپاک!^^

  • ما‌دوستشون‌داریم‌ولی‌اونا‌نه:)
    ما‌به‌سلیقه‌شون‌احترام‌میزاریم‌ولی‌اونا‌نه:)
    ما‌اوما‌رو‌درک‌میکنیم‌ولی‌اونا‌فقط‌به‌فکر‌‌خودشونن:)
    ما‌میزاریم‌به‌چیزی‌که‌میخوان‌برسن‌ولی‌نمیزارن‌به‌چیزی‌‌که‌میخوایمـ‌برسیم:)

  • هق:)

  • خانواده هارو درک کنید
    کنارشون باشید
    آخه وقتی ۲۴ ساعته تو اتاقی
    داری با عکسای بی تی اس ور میری
    خب اون بنده خدا دلش میشکنه
    که بچم چرا انقدری که با اونا وقت میگذرونه با من نمیگذرونه
    همیشه یادت باشه که
    اونا اصلا نمیدونن تو وجود داری...ولی خانوادت همیشه کنارتن

    • میدونی‌چیه؟!
      بعضیا‌اگ‌خودشونو‌جای‌ما‌بزارن‌میتونن‌درک‌کنن!
      من‌به‌خانوادم‌توهین‌نمیکنم‌فقط‌درم‌میگم‌ما‌هم‌جای‌درک‌دریم‌...
      اوکی...تنبهمون‌کنن‌،بهمون‌اهمیت‌ندن‌،برامون‌غذا‌درست‌نکنن‌،حداقل‌دلمونو‌با‌توهین‌کردن‌نشکنن-!💔
      درسته‌اونا‌از‌وجودمون‌خبر‌ندارن‌ولی‌به‌وجود‌ارمی‌هاشون‌که‌معتقدن:)🎶

    • اره هستن ولی فکر کن بچه داری و همش تو اتاقشه اصلا پیشت نی
      بی تی اس همیشه اهست ولی پدر مادر میرن🙂

  • دنبالی به دنبال

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.