😢😦
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😢😦
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
انيونگ^^ميشه برى توى نظرسنجى كاربر mama و توى نظرسنجى بهترين سولوليست به اليسا راى بدى؟
پينم كن
اگه برنده بشم از همه حمايت ميكنم
اولین کسی که از چهره اش خوشم اومد از بی تی اس نامجون بود......💖💖💖💖🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️نامجون بهترینه👍👍👍😘😘😘💖💖
😍😍😙
فقط یه مورد اونم سربازی رفتنشون
عممم اینم جزو زندگیشونه خب ولی بدون ورلدواید هندسام چه کنم :)
یجا شنیدم قرار بوده همه با هم برن
راسته یا نه؟
اصن کی سربازی میره این بشر ؟
واییی حتی کچلم بشه هندسامه 🖤🍎
فک کنم نره اخه همه مردم کره بهوشن پیام دادن که نباید برن سربازی چون به اندازه کافی برای کشورشون افتخار داشتن و فک کنم نرن
ولی خب قانونه :/
نمیدونم شایدم نرفتن
هعبب
میشه توی اکانت کمپانی s-j
که میتونی در داخل تست هام که نظر داده توی نظرسنجیش به جنی رای بدی؟
اگر ناراحت شدی میتونی پاک کنی
میتونی تو تستام تبلیغ کنی😄
مرسییی
من هیچوقت این کارا رو نکردم اونا کینگای ارمی ها هستن اونا هفتا فرشته روی زمینن
اگه کسی قراره سولو استن باشه بهتره از فندوم بره بیرون اگه کسی اعضا رو فقط برا خودش میدونه بهتره از فندوم بره بیرون ما صاحب اونا نیستیم
👍👍
مح ناظرش بودم💙🌊
ممنان😄
خواهش
همشون عشقامن💖💖💖💖💖💖
💜💜
های لاولیحـ♡
دوس داری آیدل بشیـے↻
کܩپانی🌸𝑳♡︎𝑴 🌸در خدܩت شܩاست♬
فقط ڪافیهـ بیای و به پروفایلܩ سر بزنـےıllıllı☆
حقوق ܩیدیم💛👑
زود دبیو ܩیـڪنـے🍃💚
تـڪالیف ڪܩه🌸💗
و ڪلـے چیز دیگهـ◁❚❚▷
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
سارے بخاطـر تبلیغ🥺میتونی حذفش ڪنـے🌸
من هیچکدوم از این کارهارو نکردم و نمیکنم:))
ولی سربازی برای هر پسری لازمه، همونجوری که بقیه هم رفتن و میرن جین هم بره خیلی بهتره://🚶♀️🌹
😢😢
عانیونگ^^🫶🦩
ما نیچر هستیمـ به معنی طبیعت•-•🦩🌸
گروه ما از ۷ عضو فوق العاده و کیوت تشکیل شده :
『مینا ⊹ ایصول ⊹ چو ⊹ هانول ⊹ هیونبین ⊹ لیا ⊹ میصو』
ما به فنامون میگیم فلاور ، فلاور میشی کیوتم ؟¿🥹🦩🌸
꒷︶꒷꒥꒷‧˚꒷︶꒷꒥꒷‧🪷˚꒷︶꒷꒥꒷‧˚꒷︶꒷꒥꒷‧˚
ادمین اگه از تبلیغ خوشت نمیاد ، حذفش کن•-•🥢
نه متونی تو تستام تبلیغ کنی