4 سال پیش 7 اسلاید 444 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (163)
  • های اونی/اوپا من🥺
    میشه توی اکانت کاربر LIANA^^به جنی کیم از کمپانی s_j رای بدی؟🥰😍🤩
    با این کارت باعث میشی من یه دنیا خوشحال بشم😘
    پین بشم؟

  • عاجی؟کجاییی😭

  • پلیز تو مسابقه م شرکت کن🥺

    • ببخشید من نبودم یه مدت الانم میشه شرکت کرد؟:)

    • بله،خیلی ممنون میشم ♥️😻

  • پارت بعدی رو زود بنویسسسسسس
    راستی داستانت عالی بود منم داستان مینویسم ولی بلد نیستم که تو تستچی بزارم لطفا راهنماییم کنین
    راستی آجیم میشی؟؟؟

    • حتماااا:))))
      ممنونم عزیزم💜🤍لطف داری🤍💜
      وای چه خوبببب حتما میخونم:)))
      حتما چرا که نه
      باید اول کیلیک کنی روی ساختن بالا بعدش تست زو انتخاب کنی بعد به ترتیب داستانتو صفحه به صفحه قرار بدی🤍💜
      نمیدونم متوجه شدی یا نه ولی اگر نشدی تا دوباره با جزئیات بگم:)~💚💚
      حتما چرا که نه سوگلم ۱۴ سالمه آرمی و آگاسه‌ام و شما؟🤍💜💚

    • ممنون ملیکا ۱۳ ساله ام و ۲ ساله ترمیم
      ممنون آجی سوگل

    • خوشبختم آجی ملیکا:)💜💜💜

    • همچنین آجی سوگل

  • راستیییی آجی ۹۹۶ تا دنبال کننده داریییی مبارک باشهههه😍🥺چقد خوشحال شدم دیدمممممم

    • مرسییییی قشنگممم💜💜💜
      خودمم تازه دیدم واقعا🥺🥺♥️♥️

    • 💜💕

    • وای هنوزم هستیییین همتونننن:)))))

  • راستی تولدت هم مبارک با اینکه خیلی ازش گذشته ولی اونموقع گوشی دستم نبود که تبریک بگم بهت♡

  • سلام آجی خوبی؟خیلی دلم برات تنگ شده بود♡ نمیدونم منو یادت میاد یا نه ولی من تورو کامل یادمه دنبالت میگشتم و الان بالاخره پیدات کردم ببخشید واقعا شرمنده اتم من بهت سر نزدم و تستات رو ندیدم گوشی دست مامانم بود♡آجی من لیاقت آجی بودن باهات رو ندارم♡

    • این چه حرفیه آجی عسل خیلی خوشحالم میبینمت اشکالی نداره کههههه:))))

    • 🥺💕قربونت برم مننن با اون دل مهربونتت

  • ادامه نمیدی؟
    اولین فیکی بود خیلی دوسش داشتم تو تستچی:)

    • سلامممم چطورییییی خوبیییی:))! درگیر مشکلات سختی بودم الان برگشتم:)))
      چرا ادامه ندم؟ خوبشم میدم البته اگه هنوز دوسش داشته باشین:))))

    • سلام قشنگم منم نبودم الان برگشتم البته اگه یادت باشه کیم خب خیلی قشنگ بود هنوزم دوسش دارم(:

  • بعد از سالها میام تستچی و واقعا خیلی تغیر کرده خیلی باحال شده تازه میتونی پیامم بدی 😂💜

  • یکم دیر شد ولی تولدت مبارک😁❤️🎂

    • وایییی سلام آجی مرسیییییی خیلی خوشحالم کردی چطور یادت بودددد🥺🥺💜💜💜💜

    • توی یکی از نظرسنجی هام گفته بودی🤍🌸

    • فک نمیکردم یادت باشه آجییی🥺💜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.