4 سال پیش 4 اسلاید 577 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (197)
  • میدونم سخته منم یک داداش دارم اینطوریه ، اما میدونی چیه، نبودنش بدتره ، اون الان بچست اینطوریه ولی بزرگتر که بشه میفهمی چرا بودنش لازمه

  • اخیییی.جات خالی مامانم الان داشت دعوام میکرد چرا با برادرت درست رفتار نمیکنی.چرا؟ چون یه جور گریه کرد بالا آورد.همیشه همینه عادت کردم الان ۶ ساله به لطف این بزرگوار گریه نمیکنم.قبلش دعوام میکردن و من گریه میکردم بعد فهمیدم دنیا ارزش نداره و کسی واسه کمک نمیاد😊پس گریه نکن و نزار احساسات قدرت رو به د

  • درکت می کنم منم یه داداش دارم چون امسال رفت کلاس اول مامانم همش تشویقش می کنه اما وقتی من کلاس اول بودم داداشم به دنیا اومد هیچ توجهی سمت من نبود من از همون ۶ سالگی رو پای خودم وایسادم تو همه چیز سهم اون بیشتر از من بوده اگه یه کلمه حرف می زدم می گفتن حسود ولی من اصن حسودی نمی کردم 💔

  • من تک فرزندم تا العان ناراحت بودم که خواهر و برادر ندارم ولی از العان به بعد خیلی هم خوشحالم

  • جالبه نه؟پنج سال بزرگتره بعد...😔👐

  • و بعدش مامانم منو میزنه😔👐

  • من یه خواهر دارم شونزده سالشه من یازده سالمه و خواهرم به مامانم دروغ میگه و مامانم حرف اونو باور میکنه|😔👐

    • واقعا😐

    • به نظرت باید حرف کوچیکترو باور کنه؟⁦⁦ಥ‿ಥ⁩نمیدونم تو خانواده ما اینجوریه

  • مال من از تو بدتره دوتا داداش دارم دیوانه دارم میشم
    مثلا بزرگه میره به مامانم میگه اون نت رو تموم کرد در صورتی که خودش ۲۴ ساعت داره اسباب بازی میبینه
    یا اون کوچیکه منو میزنه بعد میزنه زیر گریه کوچیکه ۲ سالشه بزرگه ۹ سال من اون وقت به عنوان بچه اول سرزنش میشم چون بزرگترم اما اونا هرچی میخوان گوش می

  • اگه دیدی همینجوری ادامه داره به یکی بگو که حرفتو باور میکنه تا به خانوادت بگه یا ازش مدرک محکم و منطقی جمع کن که ثابت کنه دروغ میگه.

  • یا مثلا ف.ضولی میکنن و ... اینا تا حدودی طبیعیه مخصوصا تو این سن که بچن ولی یه چیزی مثل دروغگویی از یه جایی به بعد چیز طبیعی نیست و با بچه میمونه و جزئی از شخصیتش میشه که خیلی خیلی بده هم در آینده برا خودش گرون تموم میشه هم برا اطرافیانش اونوقت خانواده میفهمه چه ماری تو آستین پرورش داده.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.