🍫🧸کیوتم تو این تست یکم کره ایی یاد بگیر
آنیونگ هاسیو = سلام یوبه سیوو = سلام یا آلو آنه آش میكا = حال شما چطوره ؟ آنیونگ گاسه او = خداحافظ آنیو = خداحافظ تروقاسه او = مراقب باشید كنچا نا او = خوبی یا حالت خوبه
میانه = من متاسفم اوما = مادر ابوجی یا آپا = پدر اونی = خواهر اوپا ، اورابونیه = برادر بزرگتر هر ابوجی = پدربزرگ همونی = مادربزرگ اگی = بچه
پلی پلی = زود باش ، عجله كن پلی پلیو = لطفا عجله كنید كاجا = بریم كاه = برو كاجیما = نرو بوگوشیپو = مراقب باش یاكسوكه = قول بده یاکسوک=قول دادن آنیجو = نكن یه = بله نه=بله ویو = چرا تانگ آس میدا = از دیدنتون خوشوقتم انجا = بشین چاگیا = عزیزم ،واژه ای محترمانه هست.
كمنه = بس كن اپایو = مریضی یا بیمار هستی اپا = درد می كنه كرساو = ما خواهیم دید اوران ماریدا = خیلی وقته ندیدمت چه بر = خواهش می كنم كره = بسیار خوب آی گو = ای بابا ، وای سانچون = دائی ، عمو اپسو = نه انی میدا = نه ، هیچی
گوبچو ماسه او = نگران نباش چل مو چسو = اشتباه كردم اوتوكه = چطور ممكنه اوتوکه سایو=چه طور رخ داد کروم=پس...... چینجا=واقعا؟؟
خوب یاد بگیر به درد میخوره 🧸🍫
حالا برو نتیجه چالش داریم
واقعا چرا ده تا اسلاید انتخاب کردم🥴
حقیقت😐😐
واقعا نمیخوای لایک کنی این همه اطلاعات بهت دادم
تا ⁰ ⁰ ¹ تایی شدنم بک میدم🧸
تا⁰ ⁰ ¹ تایی شدنم بک میدم🧸
تا ⁰ ⁰ ¹ تایی شدنم بک میدم🧸
تا ⁰ ⁰ ¹ تایی شدنم بک میدم🧸
تا ⁰ ⁰ ¹ تایی شدنم بک میدم🧸
تا ⁰ ⁰ ¹ تایی شدنم بک میدم🧸
تا ⁰ ⁰ ¹ تایی شدنم بک میدم🧸
منم بایسم تهیونگه که خودت گفتژ دیه😂😐