ساخت خودمه کپی ازاده به شرط اینکه بگین از کاربر ختن کپی کردین. رد و شخصی نشه
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ساخت خودمه کپی ازاده به شرط اینکه بگین از کاربر ختن کپی کردین. رد و شخصی نشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کوک :کوک😐🌸
جی کی:یج یک 🌸
گلدن مکنه : ندلگ هنکم🌸
ممنان از کامنت زیبایتان...
ته هت
ته ته هت هت
تهیونگ گنویهت
#کمبود_کامنت
ج چ : جونگکوک : جی کی : یک یج
>-<
ب خدا دیگ کمبود کامنت آوردم نمدونم چی بگم
نیمیج
خخخ بر عکسشم کیوته خداا
اره ಥ‿ಥ
و برای ارمی گرل ها یک ه.م.س.ر عالیه
اوهوم
واوووووو🥺😭💜💜💜💜
بایس ندارم اوتی سون هستم🙂💜
اوتی سون:نوسیتوا
^-^
به تستای منم سر بزن😐💗
چشم حتما میلایکمشون
اگوست دی:ید تسوگا
نمیدونم چی بگمممم
÷)
چرا منتظر بودم آخرش بگه: اون بی تی اسه؟
😂😂....والا یهو دراومد آرمی😑
آره خب بی تی اسم هست خخخ
خخخخخ
عـالـی بید 💕
بایـس نـدارمـ 🌞💙
اوتـی سـونـ فـور اور 😂🍜
دروووود بر تو
خو اون اوتی سونو بر عکس مینشوشتی