های•-•🍡امیدوارم حالتون خوب باشه و سال خوبی داشته باشید•-•🍡و از همه مهم تر•-•🍡انشااله سالم و شاد باشید•-•🍡
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های•-•🍡امیدوارم حالتون خوب باشه و سال خوبی داشته باشید•-•🍡و از همه مهم تر•-•🍡انشااله سالم و شاد باشید•-•🍡
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
انيونگ^^ميشه برى توى نظرسنجى كاربر mama و توى نظرسنجى بهترين سولوليست به اليسا راى بدى؟
پينم كن
اگه برنده بشم از همه حمايت ميكنم
😂❤
😂
🤣🤣🤣
عالی😂👌
آبجی بی تی اس دوست داری؟
من بلک پینک😜
ممنونم;-)اوهوم دوست دارم ولی آرمی نیستم منم خیلی بلک پینک دوست دارم;-)
😍😘
😘
میدونی بلک پینک دوست دارم ولی ازش تست نمیسازم...ولی چون کاربرا گفتن میخوام طنز بلک پینک بسازم;-)
چ ۱ عار
چ ۲ عار
چ ۳ عار
😐😋😋
باشه:-) آفرین;-)
باشه:-)
200 تایی شدنت مبالکککک
ممنونم:-)
فالویی بفالو
حتما برات کامنت گذاشتم💕✨