بااینتستقیافتاینجوری🥺میشه
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بااینتستقیافتاینجوری🥺میشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کویین خوشحال میشم به تست آخرم سر بزنی^-^🍇
خودااا قلبم شکست واقعا 😭😳
وای عزیزم🥺
ج چ راستش یادم نمیاد غمگین ترین ولی فک کنم عمل جراحی مامانم یا حادثه مکه توی چند سال پیش باشه چون مامان بزرگم اون سال مکه بودن ولی چیزشون نشد یا مهاجرت یکی از صمیمی ترین اقوام باشه 🥺🥺
آخی قلبم ترک خورد🥺💔❤️🩹
تولدت مبارک جیگرر با ارزو بهترین ها 🥺🥺🥺🍃🍃🍭🍭🍭🍭🍭🤗🤗🤗🤗🤗
واییییی قلبممم🥺🥺🥺😔😔
تا اینکه دوستم رفته بود برای عکسا گیره بخره توی راه ماشین بهس زده بود همه ی عکسا پخش شده بود🥲فقط من بودم که با گریه میگفتم نه من همه ی خاطراتو فراموش کردم حالا کی برام از اون همه خوشحالی بگه؟کاش قبل از اینکه میمرد بی تی اس رو میدید:]بهش گفتم که نباید بره چون ما باهم قول خوردن نسکافه رو دادیم:]
من بهترین دوست زندگیمو از دست دادم
من همیشه بهش رازهایی رو میگفتم که حتی به مامان خودمم نگفته بودم
میگفتم تو حافظه خوبی داری اگه اینام یادم بره تو یادت نمیره
باهم قول دادیم وقتی بزرگ شدیم تو کافه تو پاریس باهم هات چاکلت بخوریم:]همیشه عکس میگرفتیم وصل میکردیم دیوار:]تا اینکه....
بعد که بازی تموم شد کلی سرم داد زد که چرا انقد بی عرضه ای
توپ که دست منه پاس میدم به خوبا بعد گل میزنن خو معلومه دیگ فقط به اونا اهمیت میدن و اونارو تشویق میکنن که افرین و اینا بعد من یبار گل زدم هیچکس اهمیت نداد فق خودم خوشال بودم
((میدونم به نظر غمگین نیس میدونم راستش من زیادی حساس و ضعیفم))
راستش از نظر بقیه شاید اصلا غمگین نباشه ولی برای من هست
(( من کلاس بسکتبال میرم بعد اونجا کلا همه با مح بدن کلا ادم اضافی ام تو تیم ینی هیچکی به مح پاس نمیده و کلا هیچ دیگه یبار یکیشون بم توپو داد بد من نمد چی شد از دستم در رفت یبارشم پاس دادم به یکی دیگه چون کسی جلوم بود بعد که تموم شد بعدی