😐😐به ترتیب نیست😐😐
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😐😐به ترتیب نیست😐😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تنکسسسسسسس
بهمنی ام
شدم مرینتتتتت ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ (دیگه دستم خسته شد بدون ارزشت میلیون ها قلبه ❤️)
خیلی ممنون😍😍😍😍😍😙😙😗😗😘😘😘
من میخواستم کلویی بشم😐
چرا باید جنسیت مخالفم بشم؟(لوکا)😐
😂😂😂برعکس میخوستم ماهی کع به دنیا اومدو پلگ کنم اما مرض داشتم نکردم
کلویی شدم باهاشم یه جک ساختم : کلویی چند کیلویی خخخخ
😐😂😂
گابریل اگراست 💔بد شانس):
اشکال نداره
سابرینا شد
ولی من اونو دوست ندارم
ولی اگه مرینت یا تیکی میشدم عالی میشد
اشکال نداره
ممنون
سلام ویز شدم
خیلی خوبه
سلام ویز شدم
مرینت😁
ایول چه ماه خوبی به دنیا امدی
قربونت😀✋
آلیا😎
😐👌
تیکی ♥🖤
خیلی هم خوب