4 سال پیش 8 اسلاید 1,476 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (45)
  • تو يه پسر كره اي ميشي.خوانندگي مي كني اونم در حد
    شوگا و چانيول
    عرررر یسسسسسس چ حس خوبی😐🥲😹

  • يه پسر دختر كش مثل ويليام فرانكلين ميلر و جيمين و زين مالك
    عالی بود💖🥺

  • تو يه پسر كره اي ميشي.خوانندگي مي كني اونم در حد
    شوگا و چانيول

    چی!! من نمیخوام کره‌ای بشم...کشته مرده‌ی بی‌تی‌اس هم نیستم😥

    • اهان

    • ببخشید...اگه ناراحت شدی😥😥

    • چرا ناراحت بشم
      هركي يه سليقه داره كيوتم

  • خودمم زدم دختر كش شدم

  • ممنون بابت نظرات و لايك هاتون.
    ميبينم بيشترتون دختر كش شدين

  • وای خدایی و اگه من پسر میشوم شوگا میشدم همه چیزم مثه اونه

  • تو يه پسر كره اي ميشي.خوانندگي مي كني اونم در حد
    شوگا و چانيول
    اون دو فرد آخر رو نمیگفتی خیلی سنگین تر بودی😐
    میخوام ایرانی باشم مثل فرزاد فرخ و حامد همایونم باشم😌😍😍😍

    • شوگا 100 برابر چانيوله

    • اما باشه چطوري فرزاد فرخ؟
      منم عاشق فرزاد فرخم

  • تو يه پسر كره اي ميشي.خوانندگي مي كني اونم در حد
    شوگا و چانيول
    چی؟؟؟من نیموخوام کره ای بشم😥

  • تو يه پسر كره اي ميشي.خوانندگي مي كني اونم در حد شوگا و چانيول


    واخ گلبم

  • اولین کام؟
    یا شایدم دومی..
    یا عصن سومی..
    یا عصن هرچندمی🗿
    ف:بک[بابرتون شه میدهم بک🗿🌷]
    ادمین پینم کن چون تستت لایک شد🗿🤙🏻
    تست هم فوق العاده عالی بود😳💕
    #جهت_زیاد_کردن_کامنت_ها

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.