های بلینک 🌸💕
خب بلینک من یه برنامه راه انداختم این قسمت اول برنامه هست خب بریم شروع کنیم اسم برنامه بلک پینک 💕🌸
💕خب سوال اول 💕 اگه پسر بودی با کدوم عضو قر*ار میزاشتید 🌸 جیسو = با رزی 🌸 جنی = با همه اعضا 😹 🌸 رزی = با جیسو دیگه ما با همیم 😹🌸 لیسا = با جنی 🌸
💕سوال دوم 💕 تو چی از همه بد تری 🌸 جیسو = دویدن 🌸 جنی = تو صبر 🌸 رزی = آشپزی 🌸 لیسا = تو همه کار خوبه ولی خرابکار 😹🌸
💕سوال سوم 💕 از اعضا دوست داری چی بدزدی 🌸 جیسو:غذاهاشونو 😹🌸 جنی = لباس جدید رزی 🌸 رزی = موهای لیسا جذابیت جنی قیافه جیسو 🌸 لیسا = لباس و لوازم ارایششون 😹🌸
💕 سوال پنجم 💕 چند تا زبون بلدید 🌸 جیسو = کاره ایی ، تایلندی انگلیسی 🌸 جنی = انگلیسی، کره ایی ، فرانسوی 🌸 رزی = چینی و ژاپنی و کره ایی 🌸 لیسا = فرانسوی ، فارسی ، کره ایی، ژاپنی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، ترکیه ایی و.... مولتی ویتامین زبانش زیاده 😹🌸
💕سوال پنجم 💕 کدوم اهنگتون دوست دارید 🌸 جیسو = الماس 🌸 جنی = الماس 🌸 رزی = الماس 🌸 لیسا = همه اهنگها 🌸
💕 سوال ششم 💕 قر*ار میزارید با آیدل (تو تستچی) 🌸 جیسو = نه 🌸 جنی = نه 🌸 رزی = اره با کای 🌸 لیسا = نه 🌸
💕سوال هفتم 💕 بچه دوست دارید 🌸 جیسو = سوال جواب نداده 😹🌸 جنی = خیبی زیاد 🌸 رزی = هم اره هم نه 😹🌸 لیسا = عاشق بچه ها هست 🌸
💕 سوال آخر 💕 کدوم عضو صورت اعضا خوشگله 🌸 جیسو = رزی لبش ، جنی چشماش ، لیسا بینیش 🌸 جنی = همه ی اعضای صورتشون خوشگله 🥺🌸 رزی = جنی بدنش ، لیسا چشماش ، جیسو ، دماغش 🌸
من حواسم نبود فکر کردم گفتی کدوم اعضا از همه خوشگل تره 🤧😐 الان میگم رزی : چشماش 🍓 جنی : بینیش 🍓 جیسو : صورتش 🍓 لیسا : لبش 🍓
های من جنی هستم شنیدم که جنیتون رفت و خواستم بگم اگه میشه من جایگزینش بشم
خب شاد داری و باید خیلی آنلاین باشی
سلام خوشبختم جنی جونم💖💖
_جیسو
سلام جنی عشقم خوشبختم از اشنایی باهات💕من جیسو ام💕میتونیم خیلی زود باهم صمیمی بشیم💕
_جیسو
جنی اگه خواستی میتونی بیای پیویم توی نظرسنجیا💕💕
_جیسو
آنلاین هستم
سلام عشقم چه عالی منم جنی هستم خیلی خوشبختم❤
_جنی
چشم❤
_جنی
منم خوشبختم❤
_جنی
جنی وایسا من تست بسازم بیا زیرش اعلام کن 💕
چشم
عالی بود💕