ارمی هارو دوست دارم چون ... 💜
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ارمی هارو دوست دارم چون ... 💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالویی بک بده
و همه ی قلبهارا اکلیل پاشیدی
تولدت مبارک
یاد صدای جیمین افتادم که داد میزد آرمییییی🥺🥺هارتم اکلیلی گردید🥺🥺
به ۱۵تا فرشته ناز جهت ۴۲۰تایی شدن نیازمندم🥑💕
فالوت کردم ولی ان فالوم کردی فالوم کن تا دوباره فالوت کنم
ما گروه𝐗 ᴤʜɪɴᴇهستیم✨💕
گروه ما از ⁷ نفر تشکیل شده🫐🌨
جینهو🧤🌸
سوجین🧤🌸
میمی🧤🌸
لولا🧤🌸
رزی🧤🌸
مینی🧤🌸
یونا🧤🌸
اسم فندوم 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 [رویا] هستش🫶✨
میتونی ازمون حمایت کنی و دریم بشی¿🫰💕
ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ
ببخشید واسه تبلیغ زیر تست قشنگت🫣
به 5 فرشته ی مظلوم جهت260تایی شدن نیازمندیم🌝🐥
عررررر💜🥲خیلی خوب بید 🙂
یاد اون روزی افتادم که جیمین با دستش نوشت آرمی💕
و یاد اون فیلمی افتادم که نوشت :آرمی متعلق به بی تی اس هست و بی تی اس هم متعلق به آرمیه🥺♥️
علللللللل
اخی
آرمییییی💜
یاد اون موقعی اومدم که ته صدامون می زد😍
منم🥺🥺
آخه