بی تی اس و یک ماهه که آرمیم
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بی تی اس و یک ماهه که آرمیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از فامیلام یکی که میدونه فقط بی تی اس چیه
و یکی که کره رو دوست داره ومن بهش حسودی میکنم چون کره ای بلده
بابا من یه دوست دارم 9 دی به دنیا اومده و من حسرت میخورم و تازه بهش میگم ارمی شو میگه ولش کن نمیخوام
یکی دیگه هم دارم که 10 شهریور به دنیا میاد اونم بهش میگم ارمی شو ولی دوتاشون نمیخوان😤😤
فالوم کنین بک میدم🌻💜
فالوم کنین بک میدم🌻💜
فالوم کنین بک میدم🌻💜
فالوم کنین بک میدم🌻💜
فالوم کنین بک میدم🌻💜
من مامان زیاد کار نمیده بابام بعضی وقتا یه چیزایی میگه فاملامون که اصلا اصن فامیلامون نمیدونم ارمیم به اونا چه ربطی داره عمم ارمیه مثل خودم اون ۳ ساله شایدم بیشتر ارمیه مامانمم قراره برام البوم و لایت استیکشونو بخره 🥲🙂
و ۸ ماه آرمیم 😐🏃🏻♀️💔
منم 🥲🗿
هیق 🥲🏃🏻♀️
۱۱ سالمه😐🏃🏻♀️
نهاوناپاینهردوتاشون
خودشونواسمعکسچاپمیکننیاوقتیمنبااونانرفتمبازاراگهیهلباسیاچیزیدیدنازبیتیلسیابلکپینکواسممیخرن😐😂
مامان من جلو مهمونا:
دختر من که ارمیه می تونه زبان کره ای رو هم بلده😌😏
مامان من وقتی تنهاییم:
خاک تو سرت با اون ارمی بودنت سرم رفت انقدری که واسه اون چینی پینیات عر می زنی سر قب*ر منم اونجوری عر می زنی😐مردمم بچه دارن منم بچه دارم اصلا پاشو برو پیش همون ژاپنیات😐💔
والا من فقط مامان بابام میدونن که ارمیم یدونه هم دوست کیپار دارم اون میدونه یدونه هم دوست دارم که از بی تی اس فقط اسمش رو فهمیده اون😐💔
عارررر منم ۲۴ بهمنممگکیوتیوقوزتین مامانمم ۸ دی