قسمت آخر فصل ۴ رو سرش گریه کردممممم . ناظر چیزی نداره لطفا تاییدش کن
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
قسمت آخر فصل ۴ رو سرش گریه کردممممم . ناظر چیزی نداره لطفا تاییدش کن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
واااااااااااااااااااااااااااااای نهههههه
تموم شد میرالکس؟
وای گفتن فصل 5 میاد
میاد
اخیش تموم شد رف://
نمد چرا وقتی گابریل همه ی میراکلس هارو گرفت خوشحال شدم :||||| فک کنم یه نوع مرض جدیده🗿🥢
🤣🤣🤣🤣
تنها نیستی منم همینم😔😐
عه جدی پس من فقط به این مرض مبتلا نشدم 🗿😔✨
تنها نیستی عزیز💔
میگن قراره کشف هویت شه😐☕
یزره تا تابستون صبر کنین ببنیم چی میشه😐☕
تا اون موقع نمی مونیم
جالا باید کلی صبر کنیم فصل 5 بیاد😐💔
اسم قسمت آخر چیه یه سوال الان هویت هم دبگرو میدونن
قسمت اخر واقعیش که هنوز نیومده یعنی نصفش اومده نصفش مونده که اسمش ریسک هست
الان فصل ۴ تموم شد.قسمت ۲۶ ام که قسمت آخر این فصل بود تموم شد ولی هنوز هویت هاشون نشده
اسلاید ۷ حق
من منتظر فصل پنجممممم
جرمی گفته فصل پنج رو تابستان میسازم😭