های;-)امیدوارم حالتون خوب باشه:-)عیدتون هم مبارک:-) امیدوارم سال خوبی داشته باشید:-) خب بریم سراغ تست;-)
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های;-)امیدوارم حالتون خوب باشه:-)عیدتون هم مبارک:-) امیدوارم سال خوبی داشته باشید:-) خب بریم سراغ تست;-)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فقط اس ۶ و ۷ و ۸ 😂😂
عالی پستت 🦋♥️
منم مادرشم 😂😂 اس ۴ 😂
ج چ :خیر سوال دیگه ای هست من در خدمتم🤣🤣🤣
اوهوم که اینطور...نه سوال دیگه ای نیست:-)
😂😂😂😂😂 جررر
بل بل ماینکرفت رو دارم😁🤚
چه جالب آجی:-)
😅
😅
ج چ: قبلا داشتم ولی پاکش کردم
کیکت هم خیلی خوشمزه بود مرسی🍰🍵
آها عیبی نداره خوشحالم که خوشمزه بود;-)
😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂
عالی!😂👌👏
ج.چ:آره😐
کیک خوبیم بود با چایی خوردم حال داد😐☕
ممنونم;-)پس ماینکرافت داری چه جالب:-)
خوشحالم که حال داد:-) راستی عیدت مبارک;-)امیدوارم سال خوبی داشته باشی:-)
عید شما هم مبارک💜
ممنونم;-)
ماینکرافت داشتم ولی حذف کردم /:
واقعا؟:| عیبی نداره:-)حتما دلیلی داشت که حذفش کردی:-)
حافظه نداشتم 😐💔
آره برای خیلی ها از این اتفاق ها میفته درکت میکنم:-( راستی عیدت مبارک;-)سال خوبی داشته باشی:-)
عید تو هم مبارک 🤍💕
ممنونم;-)
چ:ج اره دارم
چه جالب:-)
راستی عیدت مبارک:-) سال خوبی داشته باشی:-)
ج چ:ندارم، شاید داشته باشم و منظورت نفهمیدم😅
این پست سرطان بودددد سلطانم بود😂😂😂
ممنونم آره واقعا😂😂اوممم منم منظورت رو نفهمیدم😅ولی بازم ممنون:-)
راستی عیدت مبارک:-)سال خوبی داشته باشی:-)
مرسی عید شما هم مبارک همچنین 😘 😘 😍
😂😂😂😂😂
خواهش میکنم;-)ممنونم😍امیدوارم امسال سال عالی ای رو تجربه کنی اگه هم کردی بازم سال عالی ای رو تجربه کنی;-)
😂😂
انشالله 💜
اوهوم انشااله:-)