4 سال پیش 12 اسلاید 369 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (128)
  • خیلی عالی میکشی کلاس میری منی که یه برگ نمیتونم بکشم😐💔🤝🥲

    • مرسی نظرته آشفته آجی چشات قشگن بخاطره همون قشنگ میبینن💜💜💜
      نه تاحالا کلاس نقاشی نرفتم
      😂💔

    • چه خوب از مداد خاصی استفاده میکنی

    • بعضی وقتا از مداد ساده استفاده میکنم بعضی وقتا هم از مداد طراحی

    • اهان خیلی خوب💕

  • چقدرررر عااالیییی بوودد مثل همیشع پرفکت:)

  • اسلاید سه و چهار عاااااالین😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

  • تر زدی تو نقاشی یعنی واقعا ر''د**ی

    • 🙂

    • به هرحال .
      ممنون از نظرت😁

    • ولی بنظرم چهارتا اضافه ترم بنویس تو نظراتت.
      کلا هرچی که عشقت میکشه بنویس .
      واسم فرقی نداره
      حتی به چ.پ.م.م نمیگیرم😄😄😄💜💜💜

    • بیشتر باعث خندم میشه😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • خیلیم قشنگ کشیده😑

  • آفرین مثل خودم نقاشی ات خوبه 😇😍

  • سلام خانم.
    خوبی؟!
    مارو یادت رفته هااا😄

    • سلام لیندا خوبی .
      دختر دلم تنگ شده بود برات.
      بابا مدارس شروع شده وقت نکردم والا سرمو بخارونم ‌
      راستی قبول شدی ؟؟
      تو کمپانی منظورمه

    • تنکی خوبم.
      اره بابا مدرسه ها وقتی بهمون نمیدن.اره قبول شدم تست دبیومم ساختن تو چی قبول شدی؟!

    • والا هنوز معلوم نیست .
      رئیس چیزی نگفته

    • والا رئیس که داره اکمو دنبال میکنه .
      حتما قبول شدم

    • وای وای مدرسه.
      امون نمیدن همش امتحان میگیرن

    • اوم لابد هنوز کارآموزی.موفق باشی مکنه شیطون😉

    • مرسی یونا شی😂😁😁

    • 💕🌿

    • سلام آی سی خوبی؟!
      چیزه میگم برو تو اک کمپانی بهش بگو فعالیتت رو از کی شروع میکنی.بعد شاید گفت که خودت تست بسازی و فعالیتت رو شروع کنی

    • سلام یونا اونی
      والا گفتم هیچی جواب نداده .
      حتی تسته معرفی درست کردم ولی تو بررسیه

    • اها باشه.موفق باشی

    • ممنون اونی❤❤❤❤

    • 🌿💕

  • عالیییییییییییی بودن آفرین حتما ادامه بده🤩😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙
    منم میکشم خواستی ببینشون😁💙💙💙

  • سلام آی سی.
    میگم بهتره دیس بشیم چون خیلی وقته از دبیومون گذشته و اک نداریم.ولی میتونیم سولو باشیم و همکار‌.نظرت؟

  • سلام آی سی.
    میگم تونستی اکانت بزنی؟اگه نتونستی پس چیکار کنیم؟!

    • نه نتونستم.
      نمیدونم واقعا .
      تو چطور تونستی؟؟
      این رئیس بد گیر داده واقعا خوب چه اشکالی داره تو همین اکانتمونم میتونیم فعالیت کنیم هم تستامون رو حذف نکنیم .
      والا نمیدونم چرا این رئیس اینطوری میکنه

    • سلام لیندا خوبی .

    • نمیدونم والا.نه منم نتونستم.اگه بیشتر گیر بده من که از کمپانی ش میرم بعد ابنکه اینجوری اگه بخوایم گروهی باشیم و اکانت نداشته باشیم نمیشه بهتره سولو باشیم حالا ببینیم چی بشه

  • رفت به لیست🧚‍♀️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.