سلام عیدتون مبارک من اینجا غمگین ترین حرف هایی که بعضی از آیدل ها زدن رو میگم.💔💔 حتما نتیجه رو نگاه کنید
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام عیدتون مبارک من اینجا غمگین ترین حرف هایی که بعضی از آیدل ها زدن رو میگم.💔💔 حتما نتیجه رو نگاه کنید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
زندگی چقد باهمون بده .
چه فایده که آدم پولدار باشه ولی چیزیی که میخاد رو نداشته باشه .
کاش ............ میتونستم ...........😥😥😥😥 .
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 .
خیلی نارحتم .
واییییی😭😭😭😭😭😭
همشون💔
😟😟💔قلبم چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا این حرف ها رو می زنید من بلینک و..... نیستم فقط آرمی هستم ولی خیلی ناراحت کننده بود
حرف جیمین هم خیلی پرد ناک بود🙃💔
منم هیچ دوستی بجز دختر عممو ندارم✌🏻😉💔
منم فقط همین یکیو دارم
جواب پرسش: حرف جین وقعا الان بغضم میترکه🥺💔😥
با حرف های جین هارتم پودر شد🥺🥲
هققق🥺🥺
با حرف جین خیلی زار شدم🥲🥺
هققققق🥺💔
😢🥺🥺🥺