به طنز ترکیبی² خوش آمدید امیدوارم که سمی شید هرچه زودتر 😐😐
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به طنز ترکیبی² خوش آمدید امیدوارم که سمی شید هرچه زودتر 😐😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
گوجه 🍅🍅
از گوجه بدم میاد و حساسیت دارم چون وقتی برای اولین بار سعی کردم گوجه بخورم پوستش چسبد به سقف دهنم 😂😂😂
و الان هم از گوجه بدم میاد، خیلی واضح و شفاف 🍅😂
منم همینطور منم از گوجه بدم میاد ولی حساسیت ندارم 😂❤️
اسلاید ۹ منم
😂😂
چ : کیوی(خیلی خوشمزه هست اما حساسیت دارم بش . سومین میوه مورد علاقم کیوی هست )😭💔،انگور(دومین میوه مورد علاقم . هومم)🌸😐همین
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
خب عیدتون مبارک باشه 🗿
امیدوارم سال جدید براتون خوب باشه🗿
امیدوارم شاد باشید 🗿
همچنین 😊
ب خاک و هوای سرد حساسیت دارم 🙂💔
آخی 🥲
چ: رازیانه 😐👏🏻
😂💔
های لاولی اگه میشه به تهیونگ توی اکانت ƧΛVΛGΣ به بهترین رپر رای بده . صافی بابت کامنت💕🎤
مگه ممد نگفت غلط املایی نداشته باشیم 😂
دارم شوخی میکنم 😐😂
😂🤌ممد دوست داریم
های لاولی💕🌧️
لطفا برو به اک 🖤Bяσκε🖤 و به کیم هلیا رای بده🦋🌧️
اگه رای دادی بگو تا فالوت کنم😽💜
فلفل😐😐از بچگی حساسییت داشتم
😮😮😮😮😮😕
😔😔😔😔😢😟😐
خاک
💔😂