اه پینترست آوردم بگید کپی کردم و فلان .... تازه کپی مجاز نی همینجوریشم خوب تستای تکراری میسازید :-:
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اه پینترست آوردم بگید کپی کردم و فلان .... تازه کپی مجاز نی همینجوریشم خوب تستای تکراری میسازید :-:
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وایی خیلی حق بوددد خسته نباشی، ولی فکر کنم مامانش چون زیاد غرق کارش بود اونجوری میگفت معمولا آدم وقتی حواسش به چیزی دیگه ای باشه الکی میگه باشه آها خوبه...و اینا من خودمم غرق گوشیم میشم یکی یه چیزی بهم میگه همینجوری میگم خوبه باشه😹
ولی واقعا بعضی مادرا رو درک نمیکنم بیرون بودم دیدم یه بچه پنج ساله اومده برای خودش خوراکی خرید تنها رفت یعنی هیچکی رو ندیدم باهاش باشه اصلا عجیبن به خدا خیلی خطرناکه واقعا اصلا بچه ده ساله چطور میتونن همینجوری تنها بفرستنش بیرون
هایکیوتم^_^
منیهسولوییستهستم🍝🍥بدونکمپانی🍙💖
اسممجنیعصتش🍝🍙بهفنایکیوتممیگمبلینک😍🍥
مننیازبهحمایتشماکیوتهادارم🌱🌱
اگهفالونکنی،وبهمبگیکهفالومکردیفالوتمیکنم🍙💖
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ساریبابتتبلیغ🍙💖
تستتعالیبود🍙🍨
تستتلایکشد🍨💕
عیب نره ^^
ممنون ♡
والا خوبه اگه این طوره برم بمیرم😂🙂
حیح 🥲😹
های کیوتی (◍•ᴗ•◍)
کمپانی LN تازه تاسیس شده
LN مخفف لایت نایت
صو خوشحال میشم به کمپانی ما بپیوندی≧﹏≦
اصمایل-
~~~~~~~~~~~~
ساری بابت تبلیغ
عب نره ^^