4 سال پیش 4 اسلاید 53 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (52)
  • فنتم اوپا میشی؟💜

  • هااییی کیوتی من سو کیونگم 💜🙂
    من به حمایت شما نیاز دارم و تقریبا بین کار آموز و آیدلم💔
    و اینکه پسرم لطفا من رو حمایت کنین اگر فن هام به ۴ نفر برسه میتونم یه کامب بدم💜🙂🎵
    ببخشید تبلیغ کردم اگه خوشت نیومد حذفش کن

  • منم‌فنتوم🗿(تایپم تو حلقم)
    راستی داداش میشی؟
    و اینکه فالویی بک بده و تست بیو مخصوص خودت و کامبک هم زود بدهههه
    🐸💔

  • فنتـم :))

  • منم فنتم🥺🧚🐧

  • هیونگ مگم سن واقعیت چقدرع؟

    • ¹⁶صالمح•-•
      راستی‌پسرا‌ب‌پسرای‌بزرگتر‌از‌خودشون‌میگن‌هیونگ^^

    • عاهاع نمدونسم
      😹خیخی ازت بزرگ ترم پس

  • عررر فنت شدممم 💜🙃
    میتونم اوپا صدات کنم ؟💜🥺

  • سلام داشی خوبی😹

  • عحرر‌عاولی‌بید💕🥛

  • خبر مهم ⚠️
    ممد رای گیری کرده می خوای ایدولا و کمپانی ها رو نابود کنه 😑
    ما باید دست به یکی بشیم ✊
    اگه کمپانی و ایدلا نبودن چیزی به نام کیپاپ توی تستچی وجود نداشت 👍
    بیاین شورش کنیم 👊
    ما کیپاپ رو تو تستچی ساختیم 👐
    حق ندارن بهمون دست درازی کنن 👊
    #ما_شورش_میکنیم :]
    نمیزاریم_نابودمون_کنن :]

    • ماها‌توی‌این‌سایت‌مثل‌یه‌خونواده‌میمونیم:)
      چرا‌پیش‌هم‌با‌صلح‌زندگی‌نکنیم:)
      ولی‌اگه‌هر‌وقت‌کمک‌خواستی‌روم‌حساب‌کن:)

    • :)))
      البته یه خانواده کوچیک
      تعداد کسایی که طرفدار ما هستن بشدت کمه

    • باید کاربر هایی که طرف ممدنرو جر بدیم
      زیر پست هایی که ایدول ها و کمپانی نیستن اون پیامم رو بزار و اونایی که میگن طرف ممدن رو جر بده

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.