4 سال پیش 6 اسلاید 302 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • بگشایید در و پنجره را
    که نسیم خوش نوروز آید
    همره رایحه ی نوروزی
    ای بسا بخت دل افروز آید
    فصل آرام و پر از سبزه و گل
    بعد از آن سردی جانسوز آید
    شب طولانی غمگین گذرد
    دوره ی روشنی روز آید
    از خدا می طلبم سال جدید
    بر شما خوش شب و بهروز آید

    A.R.M.Y عزیز فرا رسیدن سال نو را به شما تبریک میگویم♡

  • آنیو هاس یو کیوتا🖐🏻
    من هیونجی هستم 👱🏻‍♀️
    به حمایتتون نیاز دارم کیوتا 🥰
    من تحت حمایت کمپانی j.o
    هستم 💜🖤
    به حمایتگرام: ضد حمله میگم ⚔
    امیدوارم که حمایتم کنین 😊
    چوسوهام نیدا 🥺🙏
    بابت تبلیغ
    آنیو هاس یو کیوتا🖐🏻
    من هیونجی هستم 👱🏻‍♀️
    به حمایتتون نیاز دارم کیوتا 🥰
    من تحت حمایت کمپانی j.o
    هستم 💜🖤
    به حمایتگرام: ضد حمله میگم ⚔
    امیدوارم که حمایتم کنین 😊
    چوسوهام نیدا 🥺🙏
    بابت تبلیغ
    آنیو هاس یو کیوتا🖐🏻

  • میگم کسی اینجا هست با من اجی بشه باهم بریم تنها نباشیم بخدا گناه دالم🥺✨

    • من میشم 🥺😹💜
      الان عضو گروهی؟

    • من میام:)
      البت فق تو تستچی😊🍀

    • نه دانلود میکنم میام


      اسمم فاطمه 12 سالمه بوشهر و شما😊

    • اوکی😊
      فاطمه هستم 12 سالمه از بوشهر تو چی🥰

    • من هستم عزیزم
      اصل بده

    • نه دانلود میکنم میام


      اسمم فاطمه 12 سالمه بوشهر و شما😊
      ــــــــــــــــــــــــــ
      اوکی 🥺💙
      خوشبختم:))
      دیبا 13 ساله تهران 😹🙂

    • او دانلود کردم

    • اسم کاربریت چیه که بتونم پیدات کنم؟ 😀

    • عه من تو گروه هم هوونی که ویدیو سم میده و اسکله و از نه سالگی موتور و اینا

    • اعع 😂😂
      تو اونی؟

    • همونی هستی که گفتی تو امتحان کمکم کنید؟ 😂😂
      ساعت 10 و 40 دقیقه؟😂

    • اره همون خر انسان نما

    • دلت کتک میخاد نه؟ 😐

    • چرا 😂💔

    • نه به کیوتی اولت نه به الان که به خودت میگی خر انسان نما 😐💔

    • اره من اولش اینجوریم بعدش یخم اب میشه😂💔

    • 😂😂😂

    • خر انسان نما سیوم کردی مگه نه😂💔

  • ب لیست مورد علاقه هام اضافه شد❤

  • من رفتم 🚶‍♀️🚶‍♀️بای 🚶‍♀️

  • پروژتون راجع به چیه میخواید با چی سوپرایزشون کنید ؟
    بعد کجا بهشون نشون میدید ؟ 💖

  • دیشدیری دیرین ماشالا 🐛🍃
    این کامنت صرفا جهت خوشحالی و شادمانی دل شماست 🚶🌸:)))

    • اصکی درسته بعد اینکه نرفتم 😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.