بیاید بگید
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیاید بگید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بلک پینک بی تی اس و توایس
بلک پینک اند توایس خیلی دوس دارم مای و میدزی شم ولی صدا هاشون نمیتونم تشخیص بدم
BTS
نامجون و جیمین
TXT
اول سوبین بود الان شده یونجون
وای منم تی اکس تی یونجون
بی تی اس جیمین
:)
بییییی تیییییییی اسسسسسسسس اس اس اس اس اس ( اکو شدن صدا😐🤣🤣🤣)
بعدا دوباره به فندوم هام برمیگردم:
بلک پینک
ایتزی
لیتل میکس
اکسو
صاری یوگ:/
ایتیز گاتسون تی اکس تی استری کیدز
_یوک
جوننن
اینم به اکتشافاتم اضافه شد😹👌🏻
بی تی اس :جانگکوک
بلک پینک :لیسا
اکسو :بکیهون
استری کیدز :هیونجین و هان
تی اکس تی یادم نمیاد ولی ایتزی هم دوست دارم که بایسم تو ایتزی لیا هستش
اخخخخ اوفففففف عجبا😂😂😂😂🎈🎈🎈
؟؟👀
من فقط آرمیم ولی خب یکمم طرفدار
بلک پینک
اکسو
استری کیدز
تی اکس تی
و آیو
هستم✨
ععاااللللییییی بایسات کین؟