سلوممممممممممم اومدم با تست جدیدمون به اسم کاراموزیت تو کدوم کمپانیه امیدوارم کمپانیت یهه کمپانی خوب باشه
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلوممممممممممم اومدم با تست جدیدمون به اسم کاراموزیت تو کدوم کمپانیه امیدوارم کمپانیت یهه کمپانی خوب باشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای جی گروه بلک پینک
عه هورا
کمپانی تو بیگ هیته و عضو گروه تو بی تی اسه خوش شانسسسسسس منم ببر
اینجانب غشششش عر
من رفتم تو بیگ هیت عضو بی تی اس
کمپانی بیگ هیت
و عضو گروه بی تی اس
کمپانی تو بیگ هیته و عضو گروه تو بی تی اسه خوش شانسسسسسس منم ببر
واااااوووووو😍😍😍😍😍😍😍😍
چقدر عالیییییییی امیدم به زندگی تازه شد 😂😂😍😍😍😍😍😍
اَیی نههه تو بیگ هیت نهههههه😐😐😐😐😐😨😨😨😨😨😨😨😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 وای جی موخام😭😭😭 عضو بی تی اس شم نهههههه اصلا😢😢😢😢😭😭😭😭 برو خودت عضو شو😢😭😭😭😭
اههه من بیگ عیت رو نمیخواستم که درسته عاااشق بی تی اس هستم من عاشق جی وای پی هستم باید نگم ولی میگم نه نه نمیگم دوستان جی وای پی یا وای جی؟
وای جی پی فرق داره با وای جی🙂 وای جی سخت گیر تره😊 و کلا فرق دارن🙂
کمپانی تو بیگ هیته و عضو گروه تو بی تی اسه خوش شانسسسسسس منم ببر
کمپانی تو بیگ هیته و عضو گروه تو بی تی اسه خوش شانسسسسسس منم ببر
فقط کاش بیگ هیت دخترا هم قبول کنه
بیگ هیت الان دیگه دخترم قبول میکنه
بیگ هیت 😍
عالی بود به تستای منم سر بزن خوشحال میشم 💙
من عاشق تستای توام