تستچی شخصی نکن چیز بدی نداره...
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تستچی شخصی نکن چیز بدی نداره...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود:)
وای راست میگیی
حالا چند بار عیب نداره که فیکشن خوند ولی دیگه زیادی روی نباید کرد به چشم یه داستان کوتاه میتونیم ببینیم فیکو
حالا تو تستچی فقط جو گرفته شده فیکشن بده
اقا اعضارو باهم شیپ نکنین خدتونم میدونن ایرانیا رو مسائل همجنسگرایی خیلی حساسن.....همین شیپ کردناتوته ک هیت میشن
اهم بچه ها خاستم بگم بخواین به کسی یا به کاربری هیت بدین دستم میخوره کامنتتون پاک میشه به هر حال اونم نظرشه🦍
انیو کیوتم🖤 اسم من تهیونگ هست من یک کیوت هستم که توی کمپانی Big Hit دبیو تازه کردم•-•🖤 به فنام میگم DARK love و خیلی خیلی خوشحال میشم که توهم DARK love شی🖤 مطمعن باش پشیمون نمیشی رنگ فندومم هم سیاه هست🖤 =============================== ساری بابت تبلیغ لطفا ناراحت نشو اگه از تبلیغ دلخور شدی بگو تا پاک کنم راستی تست/داستان خیلی عالی بود🖤🖤
نه دلخور نشودم
فالویی
فالویی
والاالانمحنفهمیدمحرفکیوقبولکنم/بخونمیانخونم:|😑
ببین بعضی وقتا ایرادی نداره ولی دیگه زیادی بالای ۱۸ سال چیز خوبی نیست
شیر موزم
اصلا صحیح
منم موافقم فقط اون فیک هان که ممنوعن
اوم💕✨