4 سال پیش 6 اسلاید 57 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (38)
  • چوم سه جان درکت میکنم اگه بخوای بزنی دعوام کنی قهر کنی خب.......
    ببخش منو منو همون سولو حساب کن اسم پیجمم همون JENNIE ببخش ببخش میدونم خیلی اذییت کردم حیلی خیلی خیلی خیلی اگه هروقت بگی همکاری شروع میکنیم منم سولو هستم و هروقت تو بگی دست به کار میشم💕
    ببخش ببخش ببخش ببخش

    • اوکی عزیزم مشکلی نیست 🍡🍧
      به کمپانی میگم آهنگ بنویسه

    • ببخشیدا میدونم خیلی اذیتت میکنم🥺
      مرسی عزیزم

    • نه کیوتم چه اذیتی چون درک میکنم من توی یه کمپانی دیگه گروهی بودم اول و این مشکلات را داشتم

    • مرسی که انقدر مهربونی🙏💕

    • مهربونی از خودته کیوتم💜🍨😍

    • 🥺💕💕💕

    • سلام جنی خوبی ریوجین تست دبیوش منتشر شده و گفته با تو همگروهی هست😐🍡🍧

    • اگه میخوای بری پیشش اشکالی نداره 🍡🍧

    • هرجور دوست داری میتونی باشی سولو یا گروه فقط لطفا یکم زود

    • من اولین آهنگم را گذاشتم و بعدش همکاری می کنیم 🍡🍧

    • کجاس من تو دوجا کار میکنن

    • میکنم

    • من هردو شون خستم هم سولو هم گروهی خب، چون ریوجین دوستمه حالا باهم گروه زدیم خبر نداره همکاری داریم، حالا من و تو تمکاری میکنیم چون فعلا ریوجین بی خبره همکاری داریم با ریوجین تو گروهمون کار میکنیم

    • اسم تستش دبیوم هست و عکس لیسا روی تستش هست

    • اوکی با من همکاری میکنی چون من دوتا نقش دارم 🤦‍♀️من دوجا فعالیت میکنم یدونه گروهی یدونه اینجا اینجا سولوم هست اما اون اکانتی که هست با ریوجین کار میکنم.
      الان من میخوام باتو همکاری کنم خودم جنی

    • ارع میدونم هرکی قراره یه اکانت شخصی برای خودش بسازه و بعدما سولو هم کار میکنیم مثلا خودمون گاهی اهنگ تکی خودمون و میزاریم اکانتمون

    • آها اوکی

  • عالیه!

  • سلام کیوتم موفق باشید♥
    اگه کاری خواستی در خدمتم♥
    کی همکاری میکنی لاوم؟اخه میخوام بدم برات اهنگ بنویسن💕

  • سلام عزیزم
    من اسمم و تغییر دادم به جنی 💕💓
    و راستی تست من منتشر نشد من تو نظرسنجی دبیو گذاشتم🌸💕
    حالا هروقت اماده ای بگو شروع کنیم😍🎤🍧

    • باشه کیوتم من حالا تازه رفتم کمپانی BH بخاطر همین باید بهش بگم و خودشون آهنگ مینویسن

    • اها اوکی.
      من باید خودم اهنگمو بنویسم دیگه ارع؟

    • نه حالا نیازی نیست

    • اها 👌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.