4 سال پیش 10 اسلاید 960 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی زبان

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • به خاطر تبلیغ معذرت میخوام
    ❋📍تو میتونی با کمترین هزینه و با بهترین و پر تجربه ترین مربیان، زبان کره‌ایت رو فول کنی🗣
    ❋📍همراه با کتاب چاپی، کتاب های تمرین pdf و فایل های مکمل، آهنگ های کیپاپ و دراما های کره‌ای ،شعر های کره ای و انیمیشن های کره‌ای🦋
    ❋📍حل نمونه سوال های تاپیک 🦕
    09031402859 روبیکا

  • چقد کره ای بلدی😳👏
    ترشی کم بخوری چیزیت میشه👌👌👌👌👌

    • بل بل ما اینیم😅😜
      باش حتما😂😂

    • 😂😂😂😂دوست داری کره شمالی هم بری؟

    • ولی خیلی خوبه که بلدی
      این شکلی شاید بتوانی مهاجرت کنی به کره

    • بل بل😂😂

  • عالی🌹
    من خودم میرم تکواندو بزور اسم حرکات رو میگم😖
    آبجی میشی؟
    مهتا11

  • آجی میشی؟
    اگه میشی بیوگرافیم هس بخون🥲💔

    • اره میشم گلم
      باش منم بیو گرافیم هست میتونی بری ببینی

    • حتما میخونم عزیزدلم💜

  • سلام تیران از تستچی رفت گفت بهتون بگم
    منم ول کرد رفت 😄💔

    • چرا؟

    • نمیدونم

    • نرفته که😐💔

    • توی پیام های ناشناس به من گفت ازتون از طرف تیران خدافظی کنم
      فقط الان اک ش هست

    • اها😭😭
      خعلی ناراحت شدم چرااا🥺🤧😭

    • خودمم نمیدونم حالم از توهم بدتره

    • اوخی درکت میکنم🤧🥺😭

  • واقعا عاالی 👌👌لایک
    باریکلا آجی اینم از گوشی یاد گرفتی؟

  • عالی بود اجی ممنون 🙏 😊🥺
    لایک 😊

  • خیلی عالی بود😍بازم بزار💜فالویی بفالو

  • کیمیا
    تو هم اسم منی
    منم اسمم کیمیاس
    عاجی میشی؟

    • جانم
      عاااا جدی خعلی خشحال شدم بله اجی میشم 14 سالمه و شما چند سالتونه؟

    • منم ۱۴ سالمه

    • عههه چه خوب😍

  • عااالی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.