4 سال پیش 6 اسلاید 317 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • اولا سیلام🗿🪁
    دوما من عمتم🗿🪁
    سوما کراشامو یادم نمیاد🗿🪁
    چهرما توی هر انیمه ١٠ تا کراش دارم 🗿🪁
    پنجما فقد میتسویارو ازشون ب یاد دارم🗿🪁

    • وایی اره منم تو هر انیمه ای بالای ۵ تا کراش دارم
      سلام عمه جان ! 😂
      توی توکیو ریونجرز همه کراش بودن جز کیساکی

    • جحر اره

  • رو‌هیچکدوم‌نداشتم‌ولی‌لایک‌کردم😐🥬

  • من رو شوتو کراشم خیلیم کراشم😐

  • من اول از همه باجی بعد چیفویو بعد مایکی بعد کازوتورا بعد دراکن بعد باکوگو بعد شوتو بعد کامیناری بعد کیریشیما بعد زنیتسو بعد اینوسکه بعد سنکو بعد گن بعد دازای بعد فئودور بعد آتسوشی بعد آکوتاگاوا بعد کاکاشی بعد گوجو بعد مگومی بعد اینوماکی بعد دایسوکه بعد یاتو بعد وانیتاس بعد دوما بعد کوکوشیبو بعد مویچیرو بعد تنگن بعد اوبانای بعد آکازا بعد لیوای بعد ارن بعد رانپو بعد سای بعد لانگا بعد رکی بعد میا بعدسوکونا بعد انمو شاید باورت نشه ولی رو گیوتارو هم کراشم *-* دیگه یادم نمیاد ولی بازم هستن =/

    • عه انگار منی !

    • هعیییییییی آخر از غم دوری کراشام میمیرم *-*

  • اسلاید اخر خیلی حق گفتی منم همینطور 😂

    • وای تو خیلی خوبی مثل اون اجی دیگریمی
      هرکی خوشکل باشه کراش منه !!!
      من رو پسرای تو خوابمم هم کراش می زنم .

    • دقییییقاااا😂😂😂😂😂😂😂

  • وای کراشای منم هستن😄😄

  • همن رو همشون کراش دارم به جز میدوریا ایزوکو

    • می کشمت 😂😂😂😂😂😂😂 🔫⚔

    • 😅😅😅

    • راستی فالوت کردم فالوم کن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.