4 سال پیش 8 اسلاید 1,593 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (52)
  • دریکو بامزست فقط بچگی های دریکو همین (البته از نظر مالفوی هدا)

  • ماهان‌•سینگل‌باش‌و‌پادشاهی‌کن‌خخ:/

    • دادا اگه آشق ایدا ای یا داداششی بگو باهم دوست نشیم :)

    • عزیزم‌دخترم‌:)

    • آرزو هایم پر پر شد :)

    • چرا😐

    • زیرا اجازه نمی دهی با آیدا in r.e.l.l باشم :(

    • خب‌ب‌کتفم‌بزن:||ولی‌بدون‌اگ‌ناراحتش‌کنی‌پارت‌میکنم‌:)

    • همیشه طرف مقابل منو ناراحت می کنه🙂💔

    • من‌ناراحتت‌کردم‌؟!

    • تو نه🙂هرکی که باهاش تو رابطه بودم🙂💔

    • اونا‌لیاقتتو‌نداشتن‌:/ادمایی‌ک‌رفتنو‌جدی‌نگیر‌ارزششو‌ندارن:)بمولا‌واس‌‌خدت‌میگم.:/

    • ممنون که تو این روز های سخت کمکم میکنی :)

    • کات‌کردی؟!‌ناراحتی‌اخه

    • من تو راب.طه ای نبودم که کات کنم :)
      (تو این 6 ماه)

    • پس‌سارا‌کیه:|

    • بچه 11 ساله ای که عاشقم شده بودا:
      البته داشت دروغ می گفت

  • انیمه دوصی؟

    • خیلی می دوصتم ولی تا حالا ندیدم😂

    • عژب پس مث من چیزیو ک ندیدی میدوصی:|خعلی خصلت بدیه:(

    • من انیمه های عاشقانه دوست دارم چون خیلی دوست دارم عاشق شم :)
      ولی چون سینگلم قلبم درد می کنه...

    • منم
      منم صینگلم دلم عادت کردع ب تنهاییا...

    • هعی🙂💔

  • عالی بود عزیزم راستی عشقت از بلاکی درت آورد؟

    • ممنون عزیزم . نه هنوز دیگه هرچی بین ما بود تموم شد🙂💔

    • ای واییییییییییییی🥺😭

    • ناراحت نباش 😂
      تازه فهمیدم که ۱۱ سالش بوده😐😂

    • 😂😂😂😂چه کوچولو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.