4 سال پیش 8 اسلاید 570 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (50)
  • بصی اصیدی😐💪🏻

  • عالیح•-•🌸🌵
    فالویی بفالو:)🍓🌙

  • سلام سوییتی💞کاربر S.R هستم💞💞به همراه 리사💕💕
    ما دوتا یه مهمونی گرفتیم که مناسبتاش چیه:🖤🖤💜💜🖤🖤💜💜800 تایی شدن 리사💕💕 و منم برگشتم به تستچی و ادامه داستانمممممممم که تازگیا گذاشتمش👻👻👻👻👻😻😻😻😻😻 یه مهمونی با تم:کیپاپ /گرویتی فالز/هتل ترنسیلوانیا /میراکلس📗📗🍀🍀🌿🌿🍃🍃🍃بدون دعوت
    روز پنجشنبه از ساعت 3 عصر به بعدد تااااااااااااااا هروقت دلمون خواست💓❣
    لباس خواب/لباس/وسایل شخصیتون(شونه گوشی کیف.......)و/مایو و هرچی خواستینننننننن
    جشن در اکانت کاربرS.R و حتما با دعوت نامه بیاین

    • سلام بیب دوس دارم بیام^^
      ولی دعوت نامه؟ ینی همین دیگه؟😐

    • اره همین سوییتی

  • ازت بدم میاد ریاضیییی
    با اکانت تو نیستم با درسشم

  • جعررر خیلی خوب بود🍻

  • جعر عالی بید

  • اوگی عکشه خیی زیبا بود و واقعا جررر😂💔

  • پارت بعدیو بزار وگرنه گامت میکنم تو بلاگ
    البته تو که خودت ت بلاگی

    • 🗿جرئت داری تا امتحان ریاضیتو صفر بدم🗿

    • صفر بده مهم نیس😒😝

    • خانوادت گوشیتوو ازت میگرن 🗿

    • کلاسام آنلاینه مجبورن بر ندارن
      در ضمن خانواده من همیشه گوشیمو میگیرن فقط امسال که مدرسه آنلاین بود دیگ بر نداشتن

    • باز تو خوب🗿 مال من اسکنر اثر انگشت و اینامم پاک کردن🗿

    • 😔😑 من اولایی که گوشی خریده بودم مامانم هی بر میداشت نگا میکرد ببینم باکی چی پیام دادم چی توی گوشیمه ینی مث بید میلرزیدم وقتی بر مید اشت الانم نمیدونم میدونه ت تستچیم یا نه ولی اگه بدونه که 💔 فاتح من خوندس

    • 🗿 بدبخیم

    • هییی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.