سلام،اسم من سما است💙بچه بزرگ خانوادم💙دو تا خواهر دارم که در ادامه بیوگرافی هاشون رو میبینید💙ابانی هستم💙27 آبان 💙عاشق موزیک های امکان بدن و بلک پینکم💙از بی تی اس خوشم نمیاد (ولی هیت نمیدم)💙بایستم جنیه💙 سالمه:13💙 من مدیر جواب به کامت ها و همکاری های مهم و ساختن تست💙 البته همه ی اینا با نظرات زهرا جون💙💙چون زهرا مدیر متنی هست💙من رنگ آبی و مشکی رو دوست دارم💙استقلالیم💙 🌷🌷🌷
های صوییتام💖👑اسم من زهرا 👑💖معنی اسمم میشه درخشنده💖👑دی ماهی ام👑💖 دی به دنیا اومدم یکم💖👑شب یلدا👑💖دو تا خواهر دارم💖👑بچه وسطیم👑💖عاشق بلک پینک و بی تی اسم💖👑بایستام جیسو و کوک هستن👑💖پرسپولیس فقططط💖👑خارجی هم پاری سن ژرمن👑💖فوتبالی ام شدید💖👑عاشق دریا و کوه و جنگل و ستاره هام👑💖من مدیر متنی و ادبی و نویسنده ام💖👑اسم فیکم هانگ سوجین💖👑و ملیت فیکم کره ای 👑💖عاشق تونم امیدوارم بهتون خوش بگذزه
های گایز💜من یاسمین ام🌿💜بچه کوچیک خانوادم💜🌿متولد 12 تیرم🌿💜و 12 سالمه💜🌿من عاشق رنگ بنفش و صورتی ام🌿💜فوتبالی نیستم🌿💜یاسی صدام میکنن💜🌿بلک پی نک رو دوست دارم و بایستم لیسا🌿💜عاشق رپ هستم و صدام بدک نیست🌿💜به کارهای هنری و نقاشی روی بوم خیلی علاقه دارم و تازگیا دارم روی بوم حرفه ای میکشم💜🌿من مدیر ظاهری تست هام🌿💜 💜🌿 تنص که تست رو دیدید💜🌿 به زودی کمپانی داریم💜💜💜
بااای گایز💜💜
به زودی تست کمپانی رو میذاریم💛
فالو=فالو💛💛💛💛
هاے لاوم،میــــבونستـے یـہ ڪمپانـے تازہ تاسیس شـבه، ڪـہ بـہ حܩایت تو نیاز בاره؟🍭
ڪمپانـے 𝑳𝑺𝑱♡ یـہ ڪـمپانـے تازہ تاسـیــس شـבـہ است کـہ بـہ حܩایت تو نیــاز בارہ🍜 ܩا توے این ڪمپانـے اصلا بهـ ڪارآموزها سخت نمیگیـریم פּ با همـہ مهربون هستیــم.👌💞ما توے این ڪمپانـے هم ڪارآموز בختر פּ هم پســر میــپذیریم.🍇اگـہ میخاے عضو این ڪمپانـے بشـے، سریــع بیــا בاخل پروـ؋ـایـــلم פּ مشخصاتت رو هرݼـہ زوـבتر توے تست (کمپانی𝑳𝑺𝑱♡کارآموز میپذیرـב🍭) بـ؋ـرست.خیــیلـے زوـב בبیــو میکنیـב.ساریـ بابـت تبلـیغ🙏
های کیوتی^^🌸
ما گروه BlackLove هصدیم•-•!☁
تشکیل شده از دو کویین^^✨
¹-Winter🌸
²-Karina🌸
بح فن های جذابمون میگیم Dark🌸☁
دارک میشیح•-•؟💕
__________________
صاریح بابت تبلیغ^^🍓
اگه مشکلی داریح بگو پاک کنم🌝✨