4 سال پیش 4 اسلاید 263 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • خدایا من چرا باید آرزوی دیدن تهیونگ رو به گور ببرم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    • به نظر من سه حالت بیشتر نداره یا باید آرزو دیدنشونو با خودمون به گور ببریم یا باید کلی تلاش کنیم ببینیمشون یا اینکه میان ایران و آبرومون می‌ره کسی حالت دیگه ای سراغ نداره؟

    • اره

  • میدونی به نظرم نیان بهتره چون همه تو ایران ضد بی تی ای هستن

    خودتون دیدید که شبکه مستند چه چیزایی گفت؟

  • وای نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • خب والا نمیان که با این وضع کشور..که
    تازه نیان به نظر من بهتره..چون ابرومون حداقل حفظ میشه..با این اوضاع خراب..
    هم خانواده..هم کشور..هم قانون..
    چی بگم 🙄🚶‍♀️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.