حرف نمی زنم فقط اسم انیمه و اسم کاراکتری که عکسش رو میزارم رو میگم 😐✨
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حرف نمی زنم فقط اسم انیمه و اسم کاراکتری که عکسش رو میزارم رو میگم 😐✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خیلی خوب ساختی
دازای : هیچ چیزی ارزششو نداره که به قیمت یک عمر عذاب کشیدن دنبالش کنی
ممنون بابت نظرت 🤌🏻✨
ناروتو : هیچ وقت تسليم نشو
زیبا 😐😔🤌🏻✨
م دیالوگ نمیشناسم ولی انیمه بهمون یاد داد عشق رو درک کنیم انیمه یاد داد زندگی کنیم انیمه یاد داد زندگی خودمون رو بسازیم انیمه یاد داد افسرده نباشیم انیمه یاد داد بتونیم گریه کنیم🥲🤌
ولی افسردگی برای همه انیمه ها صدق نمی کنه 😐😔💔
چولنچ:اگه کسی دوست نداره و تو رو مسخره میکنم باز هم به تلاش ادامه بده چون لیاقت تو از اونا هزار برابر بیشتره مای هیرو آکادمی، میدوریا
زیبا 😐❤✨✨
چولنچ:با وجود هر سختیات، باز هم لبخند بزن مای هیرو آکادمی، آلمایت
زیبا 😐❤✨
ج چ : بخدا یهو تمام انیمه هایی دیدم با دیالوگ هاشون یادم رف 😐
😐😐💔 مشکلی نیست منم اینجوریم 😐😅💔✨
اریگاتو ☺️😐
اجی میشی؟ 💜😐
😐❤✨
آره حتما 😐✨