سلام 😔
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام 😔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یا خدا
کمک
الله اکبر این چه سم هایی بود اونموقع میذاشتن😍💔
.
من یه سونیکلور هستم و زیاد از لاک پشت نینجا خوشم نمیاد(خالی میبنم) ولی میشناسمشون و خوش حال میشم عاجیت بشم😊
سلام کاوایی
من تازه این تستو دیدم😅
اگر بخوای میتونم اجیت باشم💙
سلام طوری نی بااااشه حتما خوشحال میشمم😍😍😍😍😍🥺🥺🥺
میسو چان ۱۲ سال🤗
لئو صدام کن ۱۶ سالمه😁🥰💙
خوشبختم😁
همچنین😘😍💙
♡♡
اشکالی نداره عزیزم
اگه می خوای من می توانم عاجی بشم
آره خوشحال میشم عاجیم بشی ممنوننننننننم😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥺🥺🥺🥺🥺💙💙💙💙💙💙💙
🙂😜💜
تو این دنیا از این اتفاقا میوفته خودتو اذیت نکن💔😔
اره😔💔💔
الهییییییی فدات شم عاجیــــــ💔
اشکم درومد😭💔
سلام:)
چطوری:)
شناختی:)
دلسا نرفته، فقط به مدت کوتاهی آزادی نیاز داره، ولی برمیگرده، اگرم که برنگرده، فراموشت نمی کنه:)، نگران نباش🌙🖤
سلام دلسا خودتی؟؟؟
:/، اکانتش دست منه:/، یه مدت باهم عاجی برادر بودیم، یادت میای د:/
آره الان یادم اومد ممنون🥲💙💙💙