4 سال پیش 7 اسلاید 711 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (38)
  • من یه دهه نودی هستم با اجازتون😐💔
    طبق محاسبات من دهه هشتاد معمولا از ما دهه نودی متنفرن😐💔 اما چرا؟

    • دقیقا،منم دهه نودیم و همین فکرو میکنم

  • از سختی های دهه هشتاد این بود که از بچگی یاد می‌گرفتی روی پای خودت وایستی و به کسی تکیه نکنی درسته مثل دهه شصت جنگ نبود ولی در عوض تحریم ، رکود،تورم از دهه هشتاد شروع شد
    افتخار میکنم که هشتادی هستم😎😎✌✌

  • من یع مثال برا پارت 6 میزنم
    مثلا همش بع گروه هایی که فنشون هستیم هیت میدن و میگن که اینا اخه چین همشون مثل دخترن دختراشونم مثل پسرن اخه ما تنها نسلی هستیم که به علایق دیگران احترام میزاریم ولی بقیه نهههههه بفهمییییییییییییییییید

  • من دهه نودیم
    نمیدونم اینجا چکار میکنم
    به نظرم دهه هشتادی ها خیلی خوبن کسی حق نداره بهشون توهیین کنه من واقعا درکتون میکنم با اینکه سنم کمه

    • ۱۱ سالمه
      ۲۱ مرداد میشه دوازده سالم
      شما چند سالته؟

    • منم⅔مردادم😹💔

    • من ⅓ مردادم😂🍦

    • دهه نودی هم هستم

  • اوخی🙂💔

  • سلام کیوتی🦊🍃
    یه رستوران باحال تاسیس شده🍭🍱🍉🫐
    اسمش ریماست:/🥝
    تو این رستوران همه چی پیدا میشه:)🧋
    یه سری بزن😉
    آدرس:کلیک روی پروفایل من•-•🌸

  • صاحب تست از تست عاجی مح اصکی رفته

    • عارههه‌از‌ریو‌کپی‌کردهه😐💔

  • این تست از عاجی مح کپی شده

  • با افتخار دهه هشتادیم ✌🏻
    سلام با احترام به همه هیترام میخوام بپبچونموتون دور پیپرم میخوام لهتون کنم ولی حیف پام✌🏻🖤
    😂احترام بزارین به دهه هشتادیا

  • کپی‌کار😐خبه‌بالاش‌اسم‌اک‌روزده😐🥢
    تازه‌نوشته‌بودکپی‌ممنوع😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.