4 سال پیش 4 اسلاید 115 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (367)
  • مح چشم مشکیم🙂🤦🏻‍♀️

  • چشم آبی
    قشنگه
    خیلی قشنگ

    ولی ما انواع چشم ابی داریم
    تا حدودی از کودوم دسته ای




    من به شخصه از آبی های کمرنگ و خاص خوشم میاد
    و چشم سبز
    خیلی خاصه

    و آشنایی باهات خوشحالم

    فایرم البته بیشتر لقب و اسم اینترنتیمه
    بیوم هست میتونی بخونی

  • سلام خوبی

  • پس ما چشم رنگی ها کشکیم 😐💔اصن به درک اومدم یه سری بزنم بدرود

    • 😐

    • توت ته داوشم چشم رنگی ها هم قشنگن زیبا و متین از چیزی که خدا بهت داده راضی باش ببین الان چشم های من سیاه و یکمی درشته ولی بیشتر خانواده ام چشم رنگین وای ی پسر دایی دارم که نگو چشم هاش ترکیبیه ها اصن نمیدونم چطوری رنگش رو توصیف کنم مثلا همین مادرم چشم هاش عسلیه پدر بزرگم عسلی مادر بزرگم عسلی کل خوانوده ی مادرم چشم رنگین من نمیدونم به کی رفتم که چشمام این رنگیه پسر دایی هام میگن. اووووه عجب چشم هایی داری ولی من دوسش ندارم 😊😥

  • چنگده کیوت ژزابی😐🏃‍♀️❤❤
    مایل ب داداش شدن هسی؟ 😐🏃‍♀️❤

    • مرس😐
      بل معرفی کن😐

    • سانیا ۱۳😐🏃‍♀️
      لقبام سونی دو و سانی 😐🏃‍♀️ منو سانی صدا کنی بهتره😐🏃‍♀️❤❤

    • عه خش😐

    • خوش تر😐👣❤

    • خش تر تر تر😐

    • الان ادامه بدم😐👣؟ 😹
      خوش ترترترتر😐👣

    • خش تر تر تر تر تر تر

    • خوش ترترترترترترترتر

    • خش تر تر تر تر تر ترترترترترترترترتر

    • برادر من چندتا چندتا اضافه میکنی؟ 😹😐👣
      خوش تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر تر

  • خوشبختم داداش میشی محدثه ۱۵
    منم از چشم مشکی خوشم میاد چون رنگ چشم خودم هم مشکین😂

    • خش😐😂

    • 😂❤️

    • چشم سیاه
      سیاه کامل کمیابه
      خیلی قشنکه ، مثل تاریکی که آرامش داره

    • اوم

  • Matin
    | 2 ساعت پیش
    شما چقد. 😑
    بابا آخه این چکاری بود کردین جایزه نوبل و بهتون میدم


    منظورت چیه متین؟
    خب ما اینیم دیگه ولی اون آرش واقعیه دم آرش جونمم گرم من قربونت دستت طلا

    • سلام متینم

    • اره اومدم آرشی

    • باشه بعد یاد میدم میگم داداچ امین داره میاد پیشم 😃

    • من قربون اقاییمم میرم

    • اون داداشه منو متینه

    • وای این معلم زبان بش میگم باید برم دکتر میگه عیب نداره غیبت می‌خورید 😑
      - - - - - - - - - - - - - - - -
      منم به معلمم گفتم گوشیم شارژ نداره میرم گفت باشه برو ولی غیبت میخوری 🤣🤣

    • 😂😂😂😂😂

    • خب چرا نگیم 😂؟؟

    • 😘😘😙😙😚😚

    • آرشی💫✨

    • ازت خیلی خیلی ممنونم که تا اینجا همراهم بودی و کمکم کردی دوست دارم ❤❤😙

    • 😘😘💙💛❤💚💜💫✨

    • اقایییم😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐پشمانم‌واقعن‌میگید‌اقایییییی
      - - - - - - - - - - - - - - - -
      بسی بسی صیم 🤣

  • سیلام متین جانم
    بهتری داداشی؟!

  • نمیتونم بمونم باهات بفهم

  • آرش لطفا بیخیالم شو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.